پیراهن آستین کوتاه

پیراهن آستین کوتاه، پیراهنی است که اندازه‌ی آستین آن تا بالای آرنج امتداد دارد. آن‌ها از تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل برخوردار هستند و محبوبیت زیادی در بین پوشاک و لباس‌ها دارند. یکی از عوامل محبوبیت این پوشاک، داشتن ظاهری زیبا و فریبنده بین تیپ‌های اسپرت و مجلسی است. با پوشیدن پیراهن‌های مردانه می‌توان استایل‌های روزمره و کژوال را زیبا‌تر طراحی کرد و پوشید؛ به‌علاوه اینکه می‌توان آن را همراه با یک کت و شلوار شیک، به صورت تیپ و استایل رسمی مختص مهمانی‌ها و یا فضاهای رسمی دیگر به تن کرد.

یقه

یقه پیراهن آستین کوتاه مردانه باید به اندازه‌ای باشد که گردن آزادانه در میان یقه قرار بگیرد؛ به نحوی که فضا برای بستن کراوات و پاپیون داشته باشید. یقه‌های دیپلمات و برگردان دو نمونه از محبوب‌ترین یقه‌های طراحی شده برای این لباس هستند که طرفداران زیادی دارند.

آستین

اگر آستین پیراهن‌های مردانه خیلی بلند و یا خیلی کوتاه باشد هم ظاهر آراسته لباس را از بین می‌برد و هم اینکه برای شما آزار‌دهنده می‌شود.

علاوه بر یقه و آستین، نیم‌تنه و شانه هم نباید تنگ باشد، چرا که در این صورت احتمال پارگی و فرسودگی آن نسبت به مواقع عادی بیشتر می‌شود. علاوه بر این، این موضوع برای حرکت شما محدودیت ایجاد می‌کند و شما با پوشیدن آن بیشتر آزار می‌برید و احساس ناخوشایندی دارید تا اینکه راحت باشید.

جنس

پیراهن آستین کوتاه از جمله لباس‌هایی است که زیاد پوشیده می‌شود؛ از همین جهت، کیفیت و مرغوبیت آن از اهمیت جدی برخوردار است. پس حتما باید به جنس و مرغوب بودن آن توجه کنید. پیراهن‌هایی که از جنس پنبه، نخ، پلی‌استر و یا ویسکوز هستند کیفیت بالا و طول عمر زیادی دارند و اگر خود شما هم به‌درستی از آن‌ها استفاده کنید، تا سال‌های سال به شما کار می‌دهند.

سایزبندی پیراهن‌های آستین کوتاه

پیراهن‌های آستین کوتاه به سایز‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و هر فردی با هر اندازه‌ای می‌تواند لباسی متناسب برای خود بیابد. فقط کافی است که سایز دقیق خود را به دست آورید.

رنگ‌بندی

امروزه از لحاظ رنگ‌بندی، هیچ لباسی کمبودی ندارد؛ چرا که صنعت رنگ هم پا‌به‌پا‌ی صنعت پوشاک پیشرفت بسیار زیادی کرده است. شما می‌توانید با درنظرگرفتن مدل و طرح سایر لباس‌ها، محیطی که برای استفاده از آن لباس در نظر گرفته‌اید و یا حتی فصل موردنظر برای پوشیدن پوشاک موردنظر خود، رنگ آن را انتخاب کنید. در رابطه با ارتباط رنگ و فصل، این نکته کاملا واضح است که هرچقدر رنگ لباس تیره‌تر باشد گرمای بیشتری جذب می‌کند و هر چه روشن‌تر باشد، برعکس این مورد اتفاق می‌افتد. اگر می‌خواهید یک استایل جدید را با پیراهن آستین کوتاه امتحان کنید، استفاده از رنگ‌های متضاد را فراموش نکنید، استایلی که تازگی آن همیشه باقی است و برای ایجاد تنوع، یک استایل زیبا است. به عنوان مثال، اگر پیراهن شما سفید است، شلوار مشکی یا طوسی رنگ بپوشید.

قیمت

نمی‌توان یک قیمت واحد برای هر نوع پیراهن آستین کوتاهی مشخص کرد؛ چرا که عوامل زیادی در تعیین قیمت آن‌ها، دخیل هستند. عواملی مثل پارچه، مدل، سایز و ... همگی از فاکتور‌های کاربردی برای تهیه یک پیراهن می‌باشند که قطعا در میزان قیمت آن هم تاثیرگذار هستند.

برند

برند ال سی من  که می ‌توان آن را یکی از برندهای فعال در زمینه پوشاک مردانه معرفی کرد. جنس پیراهن‌های این برند از نخ است. ما درسایت ال سی من پیراهن‌های آستین کوتاه مردانه را در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و سایز‌های مختلف از هر سلیقه ای، به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. با وجود این همه تنوع شما می‌توانید به ‌صورت آنلاین، به‌راحتی خرید خود را از هرجایی که هستید و در هر زمانی که تمایل دارید، انجام دهید.



مشاهده بیشتر بستن