فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه

در پوشاک آقایان / پیراهن آستین کوتاه

راهنمای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه شیک و جذاب

 یکی از جذاب ترین نوع پوشاک، پیراهن آستین کوتاه مردانه است که شما می توانید از آن در فصل بهار، تابستان، حتی زمستان و پاییز استفاده کنید.  بهتر است شما در زمان انتخاب این پیراهن ها به جنس آن دقت زیادی داشته باشید. پارچه ای که برای دوخت و طراحی این پیراهن ها مورد استفاده قرار می گیرد، باید از جنس پنبه و پلی استر و نخ باشد.  پیراهن آستین کوتاه مردانه نخی هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند. در نتیجه افرادی که دارای پوست حساس هستند، می‌توانند از این مدل پیراهن‌ها استفاده کنند و استایل خاص داشته باشند. پارچه استفاده شده برای دوخت این پیراهن ها تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نهایی آن دارد. پیراهن های مردانه، مورد استفاده ترین نوع لباس برای آقایان است. هر مردی چند عدد پیراهن را با مدل های مختلف در کمد لباس های خود دارد تا با توجه به شرایط زمانی و مکانی از آن ها استفاده کند. یکی از مهمترین دلایلی که آقایان علاقه ی زیادی به ، پیراهن آستین کوتاه مردانه دارند، راحتی و امکان استفاده آن با هر استایل و ستی می باشد.

. 

 پیراهن آستین کوتاه مردانه از کیفیت دوخت مطلوبی برخوردار است. طراحی این پیراهن ها توسط طراحان ماهر و متخصص انجام شده و خیاط های باتجربه، دوخت پیراهن ها را انجام می‌دهند. پیراهن آستین کوتاه مردانه برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پیراهن های آستین کوتاه دارای ظاهر شیک و جذاب بوده و به همین خاطر است که برای مهمانی ها مناسب می باشند. از دیگر نکاتی که شما در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، قد پیراهن است. معمولاً  قد پیراهن استاندارد تا روی باسن می باشد. سایزبندی استاندارد این پیراهن موجب شده تا افراد بتوانند با هر نوع اندامی، این پیراهن ها را بپوشند. همان طور که خود می‌دانید، انتخاب یک سایز مناسب در انتخاب هر نوع پیراهنی بسیار حائز اهمیت است. پیراهن ها نباید خیلی گشاد باشند و همچنین درزهای سرشانه آن باید دقیقاً بر روی شانه قرار گیرند. 

 

 

 

راهنمای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه

انواع پیراهن مردانه

انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه و آستین بلند در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. پیراهن مردانه آستین بلند، نوع رسمی پیراهن است که مناسب برای مجالس رسمی می باشد. شما میتوانید این نوع پیراهن ها را در زیر کت بپوشید. انواع پیراهن آستین کوتاه مردانه دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. این پیراهن ها از نظر فرم، نوع پارچه، مدل یقه و طرح در دسته بندی ها و طبقه بندی گوناگونی قرار می گیرند. پیراهن آستین کوتاهی که  قسمت کمر آن تنگ تر از قسمت روی سینه است، مورد استقبال جوانان قرار گرفته است. شما می توانید متناسب با اندام خود بهترین نوع پیراهن را انتخاب کنید. مدل های یقه پیراهن مردانه، دارای تنوع بسیار زیادی هستند. یقه های کلاسیک بهترین نوع یقه برای بستن کراوات محسوب می شوند. 

پیراهن آستین کوتاه مردانه سفید رنگ به دلیل آن که زیبایی منحصر به فردی دارد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.  رنگ سفید پیراهن مردانه از جمله رنگ های پرفروش و پرطرفدار محسوب می‌شود و شما می‌توانید استایلی خاص و شیک داشته باشید. رنگ های سرمه ای، کرم، طوسی و مشکی جز رنگ های محبوب محسوب می شوند. اگر شما میخواهید استایل خاص و شیک داشته باشید، بهتر است از رنگ های روشن مانند آبی سبز و صورتی ملایم استفاده کنید. پارچه های چهارخانه ای که دارای دو رنگ متضاد هستند، می توانند موجب شیک تر شدن استایل شما شوند. پیراهن مردانه آستین کوتاه دارای برند های گوناگونی بوده و به طور کلی این پیراهن ها تولید کنندگان بسیار زیادی در ایران و سراسر جهان دارند. این پیراهن ها دارای جعبه های مخصوصی هستند و بسته بندی مناسبی دارند.

ال سی من، سعی کرده تا با توجه به تعدد و تنوع بسیار بالا در مدل پیراهن مردانه آستین کوتاه ، سلیقه و ترندهای روز دنیا را در نظر گرفته و با توجه به این موضوعات، پیراهن های خود را در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف تولید کند. شما می توانید برای استفاده از مشاوره های تخصصی و راهنمایی فروشندگان ال سی من، برای خرید مدل پیراهن متناسب شما، به فروشگاه های ما در سراسر کشور مراجعه فرمایید و با آرامش خیال از بهترین و با کیفیت ترین پوشاک مردانه استفاده کنید.

راهنمای خرید پیراهن آستین کوتاه مردانه