فروشگاه اینترنتی ال سی من

5 راهکار برای انتخاب درست سایز پیراهن مردانه

در پوشاک آقایان / انتخاب درست سایز پیراهن مردانه

با توجه به اهمیت استفاده از پیراهن های مردانه، و امکان ست کردن آن با هر نوع لباس دیگری، انتخاب درست و دقیق سایز پیراهن های مردانه می تواند شما را به خوش پوش تر و البته شیک بودن هدایت کند.

برای انتخاب سایر مدل های مختف پیراهن، راهکار های مختلفی وجود دارد. راهکارهایی که تا به امروز، استفاده از آن ها ملزم به رعایت استانداردهایی می باشد.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا 5 راهکار استاندارد و البته دقیق و درست را برای انتخاب سایز پیراهن مردانه، توسط متخصصان ال سی من مورد بررسی قرار گرفته و در اختیار شما قرار گرفته است.

5 راهکار برای انتخاب درست سایز پیراهن مردانه

قد پیراهن

تشخیص مناسب بودن قد پیراهن، یکی از مهمترین نکاتی ست که در هنگام خرید و اندازه گیری پیراهن باید آن را به طور دقیق و درست انجام دهید. قد پیراهن مناسب را اینگونه می توان تعریف کرد : وقتی پیراهن روی شلوار قرار می گیرد، کمربند شما را کاملا می پوشاند.

اگر در هنگام پرو و یا در زمان استفاده از پیراهن مردانه، پیراهن شما کمربندتان را پوشش نداد، پیراهن شما کوتاه است. البته حواستان به بلند بودن بیش از حد پیراهن نیز باشد تا از پیراهن های بسیار بلند در ست های رسمی و غیر رسمی خود استفاده نکنید.

 

آستین پیراهن مردانه

 

یکی دیگر از نکاتی را که در هنگام خرید پیراهن باید رعایت کنید؛ اندازه آستین پیراهن شما است.

سر آستین پیراهن شما باید روی استخوان بزرگ مچ دستتان قرار بگیرد. پیراهن شما اگر بالا تر و یا پایین تر از این حد بایستد، برای شما بزرگ و یا کوچک است.

نکته ی مهمی را که حتما در هنگام خرید پیراهن باید به آن دقت کنید این است که، در زمانی که روی پیراهن خود کت می پوشید، سر آستین پیراهن شما باید حدود 2 سانتی متر از کت شما بیرون بیاید .

5 راهکار برای انتخاب درست سایز پیراهن مردانه

کمر پیراهن مردانه

 

با توجه به رعایت نکات قبلی در هنگام خرید پیراهن، حالا باید در هنگام پوشیدن پیراهن باید به این نکته توجه کنید که، پیراهن مناسب شما، پیراهنی ست که دکمه هایش به راحتی بسته شوند و نوار دکمه ها به صورت خطی صاف، وسط سینه شما قرار بگیرد. البته تنگ بودن و یا بزرگ بودن پیراهن را به راحتی می توانید تشخیص دهید. وقتی فاصله ی بین دکمه های پیراهن شما در هنگام بستن آن ها باز بماند، نشانه این است که پیراهن مناسب شما نمی باشد. و یا اگر پیراهن بر روی کمر شما به صورت موج دار بایستد به این معنی است که پیراهن انتخابی شما، بزرگ می باشد.

 

یقه پیراهن مردانه

یقه ی پیراهن شما، استایل شما را در هنگام ست کردن لباس ها نشان می دهد. انواع یقه های پیراهن، با کارکردهای متفاوت، نشان دهنده استایل و مد خاصی هستند. در هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که یقه ی مناسب، یقه ای می باشد که، به آرامی گردن شما را لمس کند. اگر یقه ی پیراهن شما به صورت کامل روی گردن شما باشد و یا حتی گردن شما را لمس نکند، نشان دهنده ی این است که پیراهن برای شما کوچک و یا بزرگ است.

سرشانه پیراهن مردانه

 

در صورتی که تمامی نکات بالا را رعایت کنید، پیراهن انتخابی شما حتما از نظر سرشانه نیز هماهنگ و متناسب با سایز شما می باشد. سایز درست پیراهن در سرشانه را اینگونه می توان تعریف کرد که : برش حلقه آستین پیراهن باید دقیقا مابین محل اتصال شانه و بازوی شما قرار بگیرد.

در صورتی که حلقه آستین به سمت شانه و یا به سمت بازو باشد، نشان دهنده کوچک و بزرگ بودن پیراهنی ست که شما انتخاب کرده اید.

5 راهکار برای انتخاب درست سایز پیراهن مردانه

سخن آخر

شما می توانید، راهنمای خرید پیراهن را بخوانید تا با خیالی راحت تر برای خرید پیراهن مردانه اقدام کنید.

ما در ال سی من، همواره سعی کرده ایم تا با استفاده از بهترین و به روز ترین طراحان و تکنولوژی های مورد استفاده در حوزه ی پوشاک، محصولات خود را طبق ترندهای روز دنیای مد و پوشاک و البته سلیقه ی مردم ایران تولید کنیم. در صورت نیاز، با مراجعه به فروشگاه های ال سی من در سراسر کشور، می توانید از مشاوره های تخصصی فروشندگان ما بهره مند شوید، و در محیطی آرام و دلنشین، بدون دغدغه های انتخاب لباس، پوشاک مورد نیاز خود را انتخاب کنید.