فروشگاه اینترنتی ال سی من

پالتو مردانه یک انتخاب خاص زمستانی

در پوشاک آقایان / پالتو مردانه

پالتو مردانه از گزینه‌های محبوب آقایانی است که دوست دارند تیپ شیک و رسمی خود را حفظ کنند، حتی در روزهای سرد زمستان. اگر دوست دارید که در زمستان پوشیدن لباسی غیر از کاپشن و یا کت‌های کوتاه را تجربه کنید یا حتی اگر فردی هستید که به دلیل ورود به محیط رسمی، قصد خرید پالتو را دارید، پس به شما توصیه می‌کنیم که اندک زمانی را صرف مطالعه‌ی این مطلب کنید تا طی چند دقیقه، شما را به حرفه‌ای‌ترین فرد در زمینه انتخاب و خرید پالتو تبدیل کنیم.

 

پالتو مردانه یک انتخاب خاص زمستانی

در واقع باید به سلیقه‌ی شما آفرین گفت، پالتو مردانه شما را کاملا به فردی خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید این لباس را حتی روی کت‌وشلوار هم بپوشید که خود یک استایل دیگر است. برای خرید پالتو، مثل هر لباس و یا چیز دیگری باید فاکتور‌هایی را بدانید و قبل از خرید، آن‌ها را بررسی کنید تا بعد از اتمام کار از خرید خود پشیمان نشوید، بلکه به خود افتخار کنید.

 

آیا پالتوهای مردانه همان کت‌های زمستانی هستند؟

خیر. کت‌های زمستانی کوتاه‌تر از پالتوها هستند، به‌طوری‌که تا روی باسن می‌آیند. از طرفی هم اندازه کوتاه‌تر آن‌ها منجر می‌شود تا گرمای به وجود آمده توسط آن‌ها به اندازه‌ی پالتوها نباشد. در‌ضمن شما هرگز نمی‌توانید کت زمستانی را روی یک کت دیگر بپوشید؛ چرا‌که انجام این کار ظاهر شما را شلخته می‌کند درحالی‌که پوشیدن پالتو مردانه روی کت‌وشلوار، یکی از استایل‌های پرطرف‌دار و زیبا است، به‌طوری‌که شما نمی‌توانید به‌عنوان مصرف‌کننده آن را پس بزنید.

سایز پالتو

سایز پالتویی که برای هر شخصی ایده‌آل است، یک سایز بزرگ‌تر از سایز معمولی کت است. یک سایز بیش‌تر از سایز معمولی، به شما اجازه حرکت و آزادی بیش‌تری می‌دهد. به‌هیچ‌وجه این مورد را پشت‌گوش نیندازید و نگران به‌وجودآمدن حالت غیر‌عادی و بد‌شکل در آن نباشید؛ چرا‌که چنین چیزی در پالتو وجود ندارد. این سایز پالتو کاملا به تن شما خواهد نشست.

 

پالتو مردانه یک انتخاب خاص زمستانی

سر‌شانه‌های پالتو باید به حدی باشند که از خط طبیعی شانه، کمی پایین‌تر قرار بگیرند. نه فقط در حالت عادی بلکه بخصوص زمانی که از زیر پالتو کت به تن داشته باشید، سر‌شانه‌ها به‌خوبی در جای درست خود فیت می‌شوند.

برای زدن آخرین تیر در مرحله‌ی تعیین سایز، به شما پیشنهاد می‌کنیم پالتو را تن کنید و طبق مواردی که گفته می‌شود، اندازه‌ی آن را چک کنید. سعی کنید روی یک صندلی بنشینید و بایستید و این عمل را چندین بار تکرار کنید. برای مرحله‌ی بعد دست‌های خود را به بالا و پایین حرکت دهید. برای پایان کار درحالی‌که روی صندلی نشسته‌اید به پایین خم شوید، درست مثل زمانی که قصد دارید بند کفش‌هایتان را ببندید. اگر در این شرایط کاملا احساس راحتی کردید، پس این پالتو مردانه همان پالتویی است که برای شما دوخته شده است.

 

قد پالتو

پالتوهایی که قد آن‌ها بالا‌تر از زانو است، پا‌های شما را کشیده‌تر و در نتیجه شما را بلند‌تر نشان می‌دهند. درحالی‌که پالتوهایی که به زیر زانو می‌رسند، برعکس این هستند و کشیدگی و قد شما را اندکی کمتر جلوه می‌دهند.

حال باتوجه‌به این نکات، اگر شما فردی هستید که چندان قد بلندی ندارید، می‌توانید کاملا آزادانه و باتوجه‌به سلیقه و طرز فکر خود دست به خرید بزنید. اگر قدبلند هستید تا جایی که امکان دارد سعی کنید از پالتوهای بالای زانو اجتناب کنید، چرا‌که قد شما را بلند‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهند.

یقه پالتو

امروزه لباس‌ها از طرح و تنوع بیش‌تری نسبت به گذشته برخوردار هستند و روزبه‌روز نیز بر این تنوع افزوده می‌شود. یقه‌هایی که برای پالتو مردانه دوخته می‌شوند از انواع کوتاه، ایستاده، یقه خز‌دار و ... هستند. برای انتخاب نوع یقه، شما باید نگاهی به سبک استایل مورد‌علاقه‌ی خود بیندازید. ببینید به کدام مدل تمایل دارید یا کدام استایل به اصطلاح به شما بیش‌تر می‌آید و سر‌انجام، آن را انتخاب کنید. بهتر است این نکته را نیز در هنگام خرید در نظر بگیریم که برای مجالس و یا محیط و مراسم‌های رسمی معمولا از پالتو‌های یقه برگردان استقبال زیادی می‌شود.

 

پالتو مردانه یک انتخاب خاص زمستانی

رنگ پالتو

مشکی، قهوه‌ای و طوسی از محبوب‌ترین رنگ‌هایی هستند که پالتوها دارند، البته علاوه بر این‌ها رنگ‌های دیگری هم وجود دارند که هرکسی باتوجه‌به سلیقه و استایل شخصی خودش آن‌ها را پسند می‌کند. هر‌یک از این رنگ‌ها گستره‌ای دارند به‌عنوان مثال قهوه‌ای در انواع مختلف موجود است. این امکان، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

 

پیشنهاد ما به شما عزیزان پالتو دوست، این است که برای داشتن یک استایل شیک و جذاب، در انتخاب رنگ پالتو مردانه نگاهی هم به سایر لباس‌های همراه آن، کفش و ... داشته باشید و رنگی انتخاب کنید که نه‌تنها هماهنگی را به هم نزند بلکه ظاهر شما را خوش‌تیپ‌تر و دل‌فریب‌تر از همیشه بکند.

 

همان‌طور که گفته شد پالتو مردانه محبوبیت زیادی در بین لباس‌های زمستانی آقایان دارد، به حدی که نقش پر‌رنگ آن را نمی‌توان نادیده گرفت. اگر کمد لباس‌های شما هنوز خالی از این لباس است و یا اینکه به دنبال استایل جدیدی هستید که قبلا آن را امتحان نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که خود را از داشتن این لباس شیک و زیبا بی‌نصیب نکنید. در اینجا تمام فاکتور‌هایی که می‌تواند در یک خرید هوشمندانه به شما عزیزان کمک کند، از اول تا به آخر گفته شد. حال، بعد از کسب این اطلاعات مفید، زمان آن است که به سراغ خرید بروید و پالتوی ایده‌آل خود را با تمایل و رضایت قلبی خریداری کنید.