فروشگاه اینترنتی ال سی من

خرید کت و شلوار رسمی مردانه

در پوشاک آقایان / کت و شلوار رسمی مردانه

کت و شلوار های رسمی مردانه جزء لباس هایی محسوب می شوند، که نه تنها از آن ها در مراسم های رسمی و مصاحبه های شغلی استفاده می شود، بلکه می توانید آن ها را در مکان ها و مراسم های عمومی بپوشید و در هر زمان و مکانی بدرخشید.

خرید و انتخاب درست کت و شلوارهای مردانه، می تواند برای شما یک سرمایه گذاری بزرگ باشد. البته اگر در انتخاب کت و شلوار خود دقت کنید و با حوصله آن را خریداری کنید. سرمایه گذاری به این معنی است که شما با خرید یک دست کت و شلوار مناسب خودتان، می توانید از آن برای مهمانی ها، جلسه های مهم کاری و ... استفاده کنید و خوش پوش باشید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا مهمترین و اساسی ترین نکات خرید کت و شلوار را که توسط متخصصین ما در ال سی من، طراحی شده است را در اختیار شما بگذاریم، تا در هنگام خرید کت و شلوار تنها خیالی راحت با خود داشته باشید و در آرامش خرید کنید.

 

سایز کت و شلوار را درست انتخاب کنید

یکی از مهمترین نکته هایی را که در هنگام خرید کت و شلوارهای رسمی مردانه به آن دقت کنید، انتخاب سایز درست و متناسب با بدن شما است. انتخاب درست سایز دارای پارامترهایی ست که برخی از آن ها را در این قسمت بررسی کرده ایم. البته فراموش نکنید که قبل از انتخاب درست سایز، باید بدانید، کدام مدل کت و شلوارهای مردانه را برای خرید انتخاب کرده اید، زیرا بسته به نوع و مدل کت و شلوار ها، سایز ها تغییرات کوچکی خواهند کرد.

 

1-آستین های کت بهتر است تا بالای مچ دست باشند

2-یقه ی پیراهنی که می پوشید با یقه ی کت در یک راستا باشد

3-وقتی دست‌های تان را در کنار بدن قرار می دهید، مچ های دست شما باید با دکمه‌های کت در یک راستا باشد.

البته نکاتی که برای اندازه گیری درست برای کت و شلوار ها استفاده می شود، بیشتر از این 3 عنوان است و ما با توجه به راهنمایی اولیه شما برای کت و شلوار، از این 3 عنوان استفاده کرده ایم

 

خرید کت و شلوار رسمی مردانه

با توجه به موقعیت کت و شلوار رسمی خود را انتخاب کنید

از دیگر نکات مهم برای انتخاب درست یک کت و شلوار مردانه، توجه به موقعیت هاییست که شما می خواهید از آن استفاده کنید. موقعیت هایی که تا به حال شاید چندین بار در آن ها قرار گرفته باشید و بدون توجه به موقعیت کت و شلوار خود را انتخاب کرده اید.

 

1-موقعیت های رسمی مانند مصاحبه های کاری : در این نوع از موقعیت ها، ترجیح بر این است که از کت و شلوار های ساده و تک رنگ استفاده کنید.

2-مراسم ها مانند عروسی : در این مراسم ها با توجه به رسمی و یا غیر رسمی بودن آن ها، کت و شلوار خود را انتخاب کنید. اما فراموش نکنید که در این مراسم ها با داشتن یک دست کت و شلوار طرح دار ( چهار خانه و یا کمباین) می توانید توجه همه را به خود جلب کنید.

3-روزمره : اگر از کت و شلوارها به عنوان لباس های روزمره استفاده می کنید و هر روز با آن ها سر کار می روید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در هنگام خرید کت و شلوار به جنس آن توجه کنید. با توجه به حساسیت بالای کت و شلوارهایی که از جنس پشم هستند و نیاز به مراقبت دائم از آن ها، کت و شلوارهایی با جنس پلی استر و ... بیشتر به کمک شما خواهند آمد.

 

حالا بعد از دسته بندی کردن موقعیت ها، اگر فکر می کنید که هنوز نمی دانید، کت و شلوار کمباین، کلاسیک و یا دیپلمات را انتخاب کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که این صفحه را بخوانید و با خیالی راحت تر برای خرید بروید.

 

اکسسوری مناسب با کت و شلوار انتخاب کنید

بعد از خرید و انتخاب درست کت و شلوار، حالا نوبت به این رسیده که چه چیزی را می توانیم با کت و شلواری که خریده ایم ست کنیم. آیا دنبال کننده مد و فشن هستید؟ آیا طبق ترندهای روز دنیا لباس می پوشید؟ یا نه، طبق فرهنگ و مد ایرانی لباس می پوشید. شما از هر  کدام از این دسته ها باشید، ما برای‌تان بهترین و البته فراموش نشدنی ترین پیشنهاد ها را داریم. کافی ست که بدانید رنگ کت و شلوار تان کدام است، حالا پیراهن هایی را که از آن کم رنگ تر و پر رنگ تر هستند را کنار کت و شلوار خود بگذارید و با خیال راحت پیراهن را انتخاب کنید تا یک ست بی نظیر را داشته باشید . البته انتخاب رنگ پیراهن، جزء سخت ترین انتخاب هاست، پس اگر احساس می کنید که هنوز دچار مشکل هستید می توانید، راهنمای خرید جدیدترین پیراهن مردانه را بخوانید.

خرید کیف و کفش در کنار کت و شلوار شما می تواند ست شما را همه چی تمام کند. استفاده کردن از کیف های پاسپورتی و یا کیف پستچی برای روزهایی که جلسات مهم کاری دارید و کیف های بزرگ برای وقتی که به اراده می روید می تواند ست شما را کامل تر کند. البته فراموش نکنید که انتخاب کفش و کیف بسته به رنگی که کت و شلوار خود را انتخاب کرده اید می تواند، مهم و حائز اهمیت باشد.

 

 

 

خرید کت و شلوار رسمی مردانه

سخن آخر

ما در ال سی من، همواره تلاش کرده ایم که بهترین ها را برای شما آماده کنیم و با پیشنهادهای تخصصی که از طراحان و مشاورین متخصص خودمان می گیریم، انتخاب درست و دقیق لباس ها را برای شما آسان کنیم. شما می توانید، برای بهره مندی از این مشاوره های تخصصی به فروشگاه های ال سی من مراجعه کنید.