فروشگاه اینترنتی ال سی من

7راهکار برای ست کردن کت تک

در پوشاک آقایان / راهکار برای ست کت تک

در دنیای امروز، کت تک های مردانه، به یکی از ضروری‌ترین نیازهای آقایان تبدیل شده است و تا حدودی توانسته‌اند جای کت و شلوارها را مخصوصا برای نسل جوان بگیرد.

 اما این به این معنی نیست که اگر شما از نسل جوان نیستید، نمی‌توانید از کت تک های مردانه برای پوشش خود استفاده کنید. یکی از دلایلی که کت تک جای بخصوصی را در سبد خرید آقایان پیدا کرده است، توانایی بالای آن برای ست شدن با هر لباس دیگری‌ست. شما می توانید هر چه را که بخواهید با کت تک خود، با هر استایلی که آن را می‌پسندید ست کنید. البته توجه کنید که برای داشتن حق انتخاب بالا برای ست کردن، باید در انتخاب کت تک خود دقت کنید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا از تمامی راهکارهای موجود برای ست کردن کت تک با لباس های دیگر شما، 10 راهکار را به عنوان برگزیده انتخاب کرده ایم، تا با آرامش خاطر، کت تک خود را با لباس های دیگرتان ست کنید و منحصر به فرد شوید.

 

استایل کت تک با شلوار جین

این ست در واقع به عنوان ست روزمره Smart Casual   یکی از انواع ست های مردانه، نام داردکه می ‌توانید آن را برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن به این ست، استفاده از شلوار جین به همراه کت تک است. شما می‌توانید با توجه به همخوانی رنگ ها و البته نوع پارچه ی استفاده شده در کت تک، شلوار جین خود را انتخاب کنید، تا در هر موقعیتی که قرار می ‌گیرید، درخشان ظاهر شوید.

 

7راهکار برای ست کردن کت تک

کت تک همراه با تی شرت مناسب

یکی دیگر از بهترین لباس هایی که می توانید آن را برای ست کردن با کت تک استفاده کنید، تی شرت ها هستند. این ست یکی از محبوب ترین ست های پوشاک در بین آقایان است، چون می توانند، آن را در تمامی فصول به عنوان یه ست نیمه رسمی استفاده کنند. البته فراموش نکنید که انتخاب تی شرت و در اصل انتخاب نوع یقه ای که برای تی شرت، استفاده می کنید از مهمترین نکاتی‌ست که باید حتما آن را در هنگام خرید تی شرت و ست کردن آن با کت تک در نظر بگیرید.

 

7راهکار برای ست کردن کت تک

استایل کت تک با شلوار پارچه ای

البته اگر شما شلوارهای جین را نمی‌پسندید، نگران نباشید. چون شما می‌توانید از شلوارهای پارچه ای برای آماده کردن یک ست کامل لباس مردانه استفاده کنید. یکی از مهمترین نکته هایی که می توان برای انتخاب و ست کردن کت تک به همراه شلوار پارچه ای استفاده کرد، انتخاب رنگ های متضاد است. کت تک خود را انتخاب کنید و سپس با توجه به آشنایی که با رنگ ها دارید، شلوار خود را متضاد رنگ کت تک خود انتخاب کنید تا بهتر و جذاب تر دیده شوید.

البته جنس شلوار و مدل شلواری که برای ست کردن انتخاب می‌کنید، از اهمیت بالایی برخوردار است. راهنمای خرید یک شلوار پارچه ای مناسب را بخوانید تا با خیال راحت‌تر شلوارهای پارچه ای خود را انتخاب کنید.

 

7راهکار برای ست کردن کت تک

کت تک همراه با پیراهن مناسب

انتخاب یک پیراهن مناسب همیشه می تواند شما را به یک قهرمان تبدیل کند. کت تک خود را می توانید با پیراهن های کلاسیک و یا اسپرت ست کنید. یکی از مورد استفاده ترین نوع پیراهن ها که البته جزء ترندهای روز دنیای مد و پوشاک هم محسوب می‌شود، پیراهن های جیب دار هستند. رنگ پیراهنی که انتخاب می کنید، از مهمترین نکته هاییست که در هنگام ست کردن پیراهن و کت تک باید رعایت کنید. به عنوان آخرین نکته برای استفاده از پیراهن، فراموش نکنید که اگر استایل اسپرت را می‌پسندید، پیراهن خود را به هیچ عنوان داخل شلوار نگذارید.

 

کت تک همراه با انتخاب کفش مناسب

انتخاب کفش برای ست هایی که شما در آن از کت تک استفاده می کنید حائز اهمیت است.

نکات اساسی  را که در انتخاب کفش برای کت تک استفاده می شوند را می توان به شکل زیر نام برد :

1-اگر از پیراهن استفاده می‌کنید، حتما باید کفش های کلاسیک را انتخاب کنید.

2-اگر از تی شرت استفاده می‌کنید، باید از کتانی و کفش های راحتی استفاده کنید

3-اگر از شلوار جین استفاده می‌کنید، می توانید از کتانی ها و یا بوت ها استفاده کنید.

 

7راهکار برای ست کردن کت تک

انتخاب بر اساس  نوع جنس

انتخاب درست و دقیق کت تک می‌تواند شما را در تمامی موقعیت هایی که قرار دارید سربلند کند. نکات مهمی را که حتما باید در هنگام خرید کت تک در نظر بگیرید، نوع جنس و البته رنگ آن است.

انتخاب دقیق جنس و پارچه ی کت تک، می تواند شما را در تمامی فصول سال بی نیاز کند.

 

 

سخن آخر

ما در ال سی من، همواره تلاش کرده ایم ، تا با توجه به نیاز ها و البته در نظر گرفتن ترندهای دنیای مد و پوشاک، لباس های خود را تولید کرده و ارائه دهیم. شما می توانید برای بهره مندی از تخصصی ترین مشاورین پوشاک برای انتخاب درست و دقیق آن ها به شعب ال سی من مراجعه کنید.