فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید یک شلوار پارچه‌ای مناسب

در پوشاک آقایان / شلوار پارچه ای مردانه

 

شلوارها‌ی پارچه‌ای مردانه، دسته‌ی دیگر‌ی از انواع شلوار‌ها‌ی مردانه است که حتی با وجود شلوار‌ها‌یی مثل شلوار کتان،  شلوارجین و ... در بین پوشاک آقایان، جایگاه متمایز و خاصی را برای خود دارد. بنابراین نمی‌توان آن‌ها را هر‌چقدر که از تاریخچه‌ی تولیدشان گذشته باشد، باز از لیست خرید آقایان خط زد.

کت‌ها‌ی شیک، پیراهن‌ها‌ی مردانه و ژاکت‌ها‌ی ویژه‌ی مراسم مهمانی همگی از جمله پوشاکی هستند که می‌توان آن‌ها را به همراه این شلوار به تن کرد و استایل جذاب و خاصی را به وجود آورد. بنابراین انتخاب شلوار پارچه‌ای و اطمینان یافتن از کیفیت جنس و دوخت آن، ضرورت زیادی دارد و از حساسیت بالایی هم برخوردار است. اهمیت همین موضوع ما را به سمت تهیه مطلبی در این زمینه سوق داده است تا بهترین محصول نصیب شما شود.

راهنمای خرید یک شلوار پارچه‌ای مناسب

جنس شلوار‌های پارچه‌ای مردانه

  • پشمی

شلوار پارچه‌ای پشمی، طراحی شیک و بسیار درجه‌یکی دارند و شلوار‌ی که از پشم مرغوب تهیه شده باشد، واقعا عالی است. پارچه‌‌ها‌ی پشمی به‌خاطر ضخامت مناسبی که دارند از بدن شما به‌خوبی حفاظت می‌کنند. با وجود این ضخامت، همچنان سبک هستند و پوشیدن آن‌ها کاملا راحت است. در‌ضمن باتوجه‌به الیاف طبیعی که دارند، عرق را به‌خوبی جذب می‌کنند.

اگر واقعا متقاضی این شلوار هستید باید بدانید که برای نگهداری از این شلوار، لازم است یک سروگردن بیش‌تر از سایر شلوار‌ها تلاش کنید. پارچه‌ی پشمی ظرافت زیادی دارد و اگر می‌خواهید برای مدت زیادی از آن استفاده کنید، باید مراقبت ویژه‌ای از آن انجام دهید و حتما شلوار پارچه‌ای را داخل کاور مخصوص آن نگهداری کنید.

  • ریون

پارچه‌ی ریون ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است و خصوصیات هر دو دسته را به همراه خود دارد. استحکام، کیفیت، قیمت مقرون‌به‌صرفه و زیبایی از خصوصیات این پارچه‌ها هستند. پارچه‌ی ریون خود به چندین نوع تقسیم می‌شود که علاوه بر این ویژگی‌ها‌ی نام‌برده‌شده، خصوصیات منحصربه‌فردی نیز دارند. ریون ویسکوز، کوپرا و مودال نمونه‌های از سایر پارچه‌های ریون می‌باشند.

 

 

 اگر خواستار شلواری از این جنس هستید، نگهداری ویژه از آن را در نظر بگیرید و درصورتی‌که توانایی انجام این مراقبت را دارید، شلوار ریون را که یکی از بهترین پارچه‌ها‌ی موجود در بازار است، از دست ندهید. به‌اضافه اینکه حتما برای نگهداری از شلوار ریون، باید از مواد مخصوصی استفاده کنید.

 

  • پلی‌استر

یکی از ویژگی‌های قابل‌ذکر پلی‌استر، استحکام و دوام الیاف آن است؛ در واقع اولین ویژگی که با گفتن نام پلی‌استر به ذهن می‌آید. درنتیجه شما می‌توانید شلوار پارچه‌ای از پلی‌استر را به‌صورت دستی و یا حتی ماشینی شستشو دهید. البته این استحکام تنها در برابر مواد شوینده نیست و شلوار تولید‌شده از پلی‌استر در برابر ساییدگی، فرسایش و ... بسیار مقاوم است.

  • فلانن

ریشه‌ی پارچه و الیاف فلانن به پارچه‌ها‌ی پشمی بر‌می‌گردد؛ پس می‌توان آن را عضو نزدیکی از خانواده‌ی الیاف پشم دانست. یکی از ویژگی‌ها‌ی این پارچه، نرمی آن است و پارچه‌ها‌ی فلانن به نرم بودن شهرت زیادی دارند. فلانن با سایر پارچه‌ها‌ی پشمی تفاوت قابل‌توجهی دارد. به‌عنوان‌مثال بر‌خلاف پارچه‌ی پشمی که کمی قبل‌تر ذکر شد، شلوار پارچه‌ای فلانن نه‌تنها در فصل زمستان بلکه در تمام فصول سال کاربرد دارد.

راهنمای خرید یک شلوار پارچه‌ای مناسب

سایز شلوار

در مورد سایز آن‌ها مثل کمر، باید به سایز خودتان توجه کنید و بر اساس اندازه کمر و قد خودتان، یک شلوار مناسب را انتخاب کنید. این امکان همیشه برای شما وجود دارد که قبل از خریدکردن، لباس را پرو کنید. توصیه می‌کنیم که هرگز از این امر اجتناب نکنید و برای داشتن یک خرید ایده‌آل، کاملا زمان و توجه خود را برای خرید بگذارید.

قد شلوار

شلوار پارچه‌ای را باید متناسب با قد خود انتخاب و خریداری کنید. بنابراین لازم است مثل سایر تجربه‌ها‌ی خرید لباس، در ابتدا آن را پرو کنید. به عزیزانی که قد کوتاهی دارند و یا اندام‌های آنان چاق می‌باشد، توصیه‌ای می‌کنیم؛ سعی کنید برای پرو کردن شلوار، لباس یا کفشی را بپوشید که همراه این شلوار قرار است از آن استفاده کنید. در این صورت شما کاملا خواهید فهمید که لباس مناسب شماست یا خیر.

زیپ‌دار یا دکمه‌دار؟

شاید در نگاه اول وجود دکمه برای بستن فاق شلوار پارچه‌ای برای برخی از شما عزیزان غافل‌گیر‌کننده باشد؛ چرا‌که گاهی بیشتر شلوار‌های موجود در بازار از نوع زیپ‌دار هستند. شلوار‌ها‌ی دکمه‌دار مطمئن‌تر از شلوار‌ها‌ی زیپ‌دار هستند؛ با‌این‌وجود انتخاب هرکدام از آن‌ها به سلیقه شخصی و میزان راحتی شما بر‌می‌گردد.

راهنمای خرید یک شلوار پارچه‌ای مناسب

فاق شلوار

شلوار‌ها‌ی پارچه‌ای مثل سایر شلوار‌ها با فاق‌ها‌ی مختلفی تولید می‌شوند؛ فاق بلند، متوسط و کوتاه. برای تعیین نوع فاق حتما به قد خود نیز توجه کنید. با پرو شلوار پارچه‌ای از اندازه‌ی درست و متناسب بودن آن با اندام خودتان اطمینان حاصل کنید. فاق‌ها‌ی کوتاه و متوسط رایج‌ترین نوع فاق شلوار در بین آقایان است. کمر شلوار‌ها‌ی فاق کوتاه از زیر خط کمر تعیین می‌شود. بعلاوه اینکه این شلوار‌ها برای مجالس غیر‌رسمی مناسب هستند. شلوار‌ها‌ی فاق بلند متوسط عموما کاربرد گسترده‌تری دارند. شاید این نوع فاق مناسب شما هم باشد؛ بااین‌حال پرو را فراموش نکنید.

 

 برش و مدل شلوار‌ها‌ی پارچه‌ای مردانه

طراحی و برش شلوار‌ها‌ی پارچه‌ای می‌تواند به روش‌ها‌ی گوناگونی انجام شود که در پی آن، مدل‌ها‌ی مختلفی از این شلوار به وجود می‌آید که کاملا می‌تواند هر فرد‌ی با هر سلیقه‌ای را با تنوع خود ارضا کند. این مدل‌ها در سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند؛ شلوار پارچه‌ای راسته، اندامی و دم‌پا گشاد (پاچه‌گشاد). شلوار راسته دارای برشی تیز است. اندامی به‌صورت تقریبا چسبان با بدن قرار می‌گیرد و دم‌پا‌گشاد نیز در قسمت‌های بالا‌ی پا (ران) تنگ و چسبان است؛ درحالی‌که قسمت پاچه‌ی آن گشاد است. شلوار‌ها‌ی پارچه‌ای دم‌پا‌گشاد برای افرادی که ران بزرگی دارند بسیار مناسب هستند و در تن این عزیزان جلوه‌ای دوچندان دارند.

سخن آخر

طی این مطلب آنچه که برای انجام بهترین خرید خود احتیاج داشتید، یک‌به‌یک گفته شد. سعی کنید بادقت روی آن‌ها شناخت و تبحر لازم را به دست آورید تا لباس‌های خود از جمله شلوار پارچه‌ای را با بالا‌ترین کیفیت تهیه کنید. در این صورت می‌توانید برای یک مدت طولانی، به‌راحتی و با رضایت کامل، لباس خود را بر تن کنید. برای انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین شلوارهای پارچه‌ای از سایت ال سی من دیدن کنید.