فروشگاه اینترنتی ال سی من

ژیله بافت مردانه، بهترین انتخاب برای فصل زمستان

در پوشاک آقایان / ژیله بافت

تن‌ پوش‌های بدون آستینی که می‌توان آن‌ها را روی پیراهن پوشید، ژیله بافت نام دارند. با افزایش سرمای هوا مردم بیش ‌تر به دنبال لباس‌ها‌ی گرم و نرمی از جمله پوشاک بافتنی هستند تا در برابر سرما، حفاظت خوبی را به عمل‌آورند. سرمای هوا را می‌توانید با لباس‌ها‌یی که الیاف آن‌ها گرما‌بخش است تحمل کنید. از جمله الیافی که یکی از ویژگی‌ها‌ی اصلی آن همین مورد است، کاموا می‌باشد.

 

ژیله بافت مردانه، بهترین انتخاب برای فصل زمستان

این لباس برای فصل پاییز بسیار مناسب است و می‌توانید انواعی از آن که بافت نازک‌تری دارند برای این فصل استفاده کنید. ژیله‌ها از لباس‌ها‌یی هستند که خریدن آن‌ها به ‌اصطلاح دوسر برد است؛ چرا‌ که آن‌ها توانایی ساخت استایل رسمی، نیمه‌ رسمی و اسمارت را به همراه کت، پالتو و کاپشن دارند.

ژیله‌ها یا جلیقه‌های بافت از جمله لباس‌ها‌یی هستند که از گذشته تابه‌حال همچنان بوده‌اند و محبوبیت خود را در بین همه‌ی سنین حفظ کرده‌اند. ازآنجاکه رضایت مشتری همیشه حرف اول را در پایداری یک لباس می‌زند، تولید‌کنندگان محترم در طی این سال‌ها روز‌به‌روز کار‌ها‌ی خود را با تنوع بیش‌تر و کیفیت بهتری تولید کرده‌اند.

تنوع زیاد با وجود مزیتی که در رابطه با پاسخگویی سلایق مختلف دارد، دارای یک عیب هم هست که گاهی برای خریداران مشکل به وجود می‌آورد. این عیب، دشوار شدن انتخاب و تصمیم‌گیری است. همین موضوع ما را به سمت تهیه‌ی مطلبی در‌مورد ژیله یا جلیقه بافت سوق داده است که کم‌کم به آن می‌پردازیم.

مدل

ژیله‌ها یا جلیقه‌ها‌ی بافت به‌صورت جلوباز و یا جلوبسته تولید می‌شوند. البته این تمام ماجرا نیست و ممکن است این ژیله دکمه‌دار و یا فاقد دکمه باشد.

یقه‌ها‌یی که در طراحی ژیله‌های بافت بکار برده می‌شوند، عموما به‌صورت یقه هفت و یقه‌گرد هستند. شما عزیزان می‌توانید طرح و مدل لباس را بر اساس سلیقه خودتان خریداری و استفاده نمایید، تنها در این صورت است که لذت پوشیدن آن را می‌توانید حس کنید.

 

 

ژیله بافت مردانه، بهترین انتخاب برای فصل زمستان

 

طرح ژیله بافت

جلیقه‌ها یا ژیله‌های بافت در دو نوع طرح‌دار و یا ساده تولید می‌شوند. آن‌ها را با معیار‌ها‌ی مختص خودتان مقایسه کنید و در‌نهایت ژیله بافت دلخواه خود را بخرید.

لباس‌ها‌ی ساده همیشه محبوب‌تر از انواع طرح‌دار بوده‌اند. شاید از جمله دلایل آن، این است که با پوشیدن جلیقه‌ها‌ی بافت ساده، می‌توان در محیط‌ها و مجالس متنوعی حضور داشت؛ بعلاوه اینکه هماهنگ کردن آن با انواع لباس‌ها راحت‌تر است. درحالی‌که این موضوع برای برخی از لباس‌ها‌ی طرح‌دار کاملا متفاوت است. بعضی از محیط‌ها ظرفیت پوشیدن لباس‌ها‌ی طرح‌دار را دارند؛ ولی برخی دیگر نه.

اگر لباس‌ها‌ی طرح‌دار را دوست دارید ولی از پوشیدن آن‌ها در محیط‌ها‌ی خیلی رسمی می‌ترسید، باید بگوییم که بهتر است در این صورت ژیله بافتی را خریداری کنید که طرح‌ها‌ی ظریف و کمی دارد. بدین صورت هم به خواسته قلبی خود می‌رسید و هم اینکه قانون رسمیت را رعایت می‌کنید. می‌پرسید قانون رسمیت چیست، هم‌اکنون برای شما توضیح می‌دهیم؛ در ژیله‌ها یا جلیقه‌ها‌ی بافت مردانه، هر‌چقدر ژیله به سمت سادگی گرایش داشته باشد، رسمی‌تر است و هر میزان که طرح‌دار باشد هم غیر‌رسمی‌تر.

ژیله‌‌های طرح‌دار نیز بسیار زیبا هستند و نمی‌توان استایل خوب آن‌ها را کتمان کرد. پس خرید آن‌ها را نیز فراموش نکنید و به کمد لباس خود تنوع بدهید.

سایز

لباس‌ها‌ی بافت مثل ژیله‌ها را نیز باید همانند اکثر لباس‌ها، هم‌اندازه‌ی اندام و هیکل خود خریداری فرمایید. اگر سایز ژیله‌ای که قصد خریدش را دارید خیلی بزرگ‌تر از سایز شما باشد، کاملا در داخل لباس غرق می‌شوید و همه‌ی قسمت‌ها مثل چین روی هم می‌افتند. در‌ضمن اگر قصد پوشیدن کت، پالتو و یا کاپشنی را روی آن داشته باشید، در این صورت اوضاع حتی وخیم‌تر هم می‌شود. ژیله‌ها‌ی تنگ نیز گزینه مناسبی نیستند، در حرکت برای شما مشکل ایجاد می‌کنند و احساس راحتی را از شما می‌گیرند.  

ژیله بافت مردانه، بهترین انتخاب برای فصل زمستان

ترکیب کردن ژیله بافت با سایر لباس‌ها

کت‌وشلوار یکی از گزینه‌های موجود برای همراهی با ژیله بافت است، البته به شرطی که رنگ و طرح مناسبی برای ژیله در نظر بگیرید؛ طوری که کاملا مکمل و متناسب کت‌وشلوار باشد. در غیر این صورت هرکدام از لباس‌ها‌یی که به همراه هم پوشیده‌اید مانند تکه‌ها‌ی پازلی هستند که در جای کاملا اشتباهی قرار گرفته‌اند. فراموش نکنید که لباس شما بخشی از شخصیت شما را نشان می‌دهد؛ در‌نتیجه نباید اهمیت آن را کوچک بشمارید و لباس‌ها‌یی را بپوشید که همراه با هم ترکیب نا‌درستی را از پایه می‌سازند.

کت تک گزینه‌ی دیگری برای شما عزیزان است. کت تک، به‌تنهایی ظاهری اسپرت دارد، پس در انتخاب ژیله بافت این موضوع را در نظر بگیرید. ممکن است ژیله‌ای کاملا زیبا و درخور باشد؛ اما با کت تک شما متناسب نباشد، در این حالت از ترکیب کردن آن‌ها اجتناب کنید و اگر همچنان مایل هستید که استایل کت تک و ژیله را امتحان کنید، به سراغ گزینه دیگری نیز برای خرید بروید.

شلوار پارچه‌ای و یا جین به همراه پیراهن و ژیله، یکی دیگر از گزینه‌ها‌ی پیش روی شما برای امتحان کردن است. این استایل نیز بسیار پر‌طرفدار است و پوشیدن آن، به شما بعد جدیدی از خودتان را نشان می‌دهد.

هر یک از ترکیبات ارائه‌شده در بالا در نوع خود ویژه و متفاوت هستند؛ بنابراین سعی کنید هر‌از‌گاهی یکی از آن‌ها را امتحان کنید و لذت داشتن هر استایلی را تجربه کنید.

رنگ

به لطف پیشرفت تکنولوژی، هم‌اکنون هر نوع لباسی از جمله ژیله‌ها در رنگ‌ها‌ی متنوعی تولید و راهی بازار می‌شوند. بنابراین شما به‌عنوان یک خریدار، گزینه‌ها‌ی متعددی پیش روی خود دارید. پس کاملا با خیال راحت و آزادانه خرید کنید و زیبا‌ترین رنگ‌ها را برای ژیله انتخاب نمایید.

بافت

یکی از دلایل جذابیت و زیبایی این نوع ژیله، وجود بافت‌ها‌ی ریزودرشت روی آن است. در گذشته این ژیله‌ها توسط مادران یا مادر‌بزرگ‌ها بافته می‌شد اما بدلیل افزایش تقاضای خرید، هم‌اکنون بخش عمده‌ی آن‌ها به‌صورت ماشینی تولید می‌شوند. در هر صورت وجود انواع بافت‌ها با همراهی رنگ کاموا و الیاف، زیبایی ژیله بافت را دوچندان می‌کند. نوع بافت هم موردی است که می‌توانید باتوجه‌به تمایل خود و گاهی اوقات با در‌نظرگیری محیط مد‌نظر‌تان برای استفاده از آن، درباره‌اش تصمیم‌گیری کنید.

حال که مطالعه‌ی این مطلب را به پایان رساندید می‌توانید با خیالی راحت به سراغ خرید بروید و ژیله‌ی دلخواه خود را خریداری کنید. همه این ژیله‌ها بافت هستند؛ بااین‌حال همیشه تفاوت کیفیت در الیاف و کاموای بکار‌رفته در آن‌ها وجود دارد. پس سعی کنید ژیله بافت خود را با بالا‌ترین کیفیت خریداری نمایید تا هیچ‌گونه پشیمانی بعد از خرید تجربه نکنید. شما همچنین می‌توانید از مدل‌های مختلفی که در فروشگاه  اینرنتی ال سی من موجود است، دیدن کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.