فروشگاه اینترنتی ال سی من

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

در پوشاک آقایان / پیراهن اسمارت

آیا تابه‌حال اسم پیراهن اسمارت به گوشتان خورده است؟ صرف‌نظر از پاسخ شما، امروز قصد داریم این سبک لباس را برای شما عزیزان کاملا معرفی کنیم.

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

لباس‌ها‌یی که تیپ اسمارت را می‌سازند، نسبت به سایر لباس‌ها متفاوت‌تر هستند. استایل اسمارت با پوشیدن لباس‌ها‌یی به وجود می‌آید که ظاهری بسیار شیک به شما می‌دهند، بااین‌حال بر‌خلاف لباس‌ها‌ی دیگر، بسیار راحت هستند. اگر هر روز از پوشیدن لباس‌ها‌یی که حس خوبی به شما نمی‌دهند، احساس ناراحتی می‌کنید اما چاره‌ی دیگری نمی‌یابید، راه‌حل ما برای شما همین استایل اسمارت است. لباس‌ها‌یی از استایل اسمارت ضمن حفظ زیبایی و جذابیت شما، راحت و قابل‌استفاده برای خیلی از محیط‌ها هستند. پس وقت را تلف نکنید، با صرف اندک زمانی برای مطالعه‌ی این مطلب، شناخت خود را نسبت به پیراهن اسمارتی که می‌خواهید بخرید بالا ببرید تا بعد از مواجهه با این استایل بدون سردرگمی خرید خود را به بهترین شکل انجام دهید.

پیراهن رسمی یا اسمارت؟

اگر قصد دارید به مجالس رسمی، عروسی و ... پا بگذارید، بهترین گزینه برای شما پیراهن رسمی است. اما اگر مایل هستید که یک تیپ راحت و درعین‌حال شیک داشته باشید، تنها به یک استایل اسمارت فکر کنید و به فکر خرید پیراهن اسمارت باشید که این بهترین پیشنهاد برای شما است‌. شاید با گفتن این جمله، شما پیش خود تصور کنید که این مطلب در رابطه با همین پیراهن است؛ پس حتما دلیل این‌همه تمجید همین است. فقط با یک‌بار خرید این محصول البته به طور صحیح، شما کاملا متوجه جدیت قضیه خواهید شد؛ طوری که به یکی از موضوعات مورد‌علاقه خرید شما تبدیل می‌شود. رفتن به رستوران و اکثر محیط‌ها‌ی کاری، کاملا مناسب پوشیدن این پیراهن هستند.

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

جنس پیراهن اسمارت

برای تولید هر لباسی، از انواع پارچه‌ها با ویژگی‌ها‌ی مختلف استفاده می‌شود؛ ولی تبعا شما باید چیزی را بخرید که نسبت به نحوه تولید آن اشراف دارید. بنابراین باید در ابتدا سیستم بدن خود را بشناسید؛ بدین صورت که یک لباس خوب از نظر سیستم بدنی شما چه لباسی است؟ یا اینکه بدن شما وجود چه لباسی را می‌تواند راحت‌تر تحمل کند و از همنشینی با آن مزیت بیش‌تری را دریافت کند. در این قسمت نمونه‌ها‌یی از پارچه‌ها‌ی مورد‌استفاده برای پیراهنی از استایل اسمارت ارائه شده است.

  • پارچه آکسفورد

آکسفورد، نوعی پارچه‌ی نرم و نخی است که در دوخت پیراهن‌ها‌ی رسمی و همچنین غیر‌رسمی (اسمارت) استفاده می‌شود. شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که نام این پارچه از روی پیراهن‌ها‌ی کلاسیکی که دانشجویان دانشگاه آکسفورد به تن می‌کنند، گرفته شده است. در پارچه آکسفوردی که امروزه برای تهیه لباس از جمله پیراهن اسمارت بکار گرفته می‌شود، الیاف ریون و ویسکوز نیز بکار رفته است که خصوصیات خوب آن را بیش‌ازپیش می‌کند. در نگاه میکروسکوپی، ساختار این پارچه طرح‌ها‌ی چهار‌خانه‌ای دارد که منجر به افزایش استحکام و دوام لباس‌ها‌ی حاصل از آن می‌شود. تنوع رنگ آن نیز بسیار زیاد است. در‌ضمن این پارچه در انواع گوناگون تولید می‌شود که بهره‌گیری از هرکدام از آن‌ها در استایل اسمارت منجر به بروز ویژگی جدیدی می‌شود.

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

  • پارچه ویسکوز

ویسکوز در رده‌ی الیافی قرار می‌گیرد که به آن‌ها نیمه مصنوعی می‌گویند، بااین‌حال جزو الیاف گیاهی است. دوام و استحکام، درخشندگی و جذب رطوبت از سری خصوصیاتی هستند که هر شخصی در آرزوی داشتن لباسی با این ویژگی‌ها است. یکی از خصوصیات دیگر هم خنکی این پارچه است که تبعا در تابستان اهمیت وجود آن بیشتر می‌شود. نکته‌ای که علاوه بر این مزیت‌ها باید درباره‌ی ویسکوز بدانید، مقاومت نه‌چندان بالای آن در برابر شست‌وشو و چروک است که چندان ویژگی خوشایندی نیست. پلی‌استر و نخ پنبه نیز از پارچه‌ها‌ی دیگری هستند که در تهیه پیراهن اسمارت بکار می‌روند.

 

انواع پیراهن اسمارت

پیراهن‌ها‌ی اسمارت امروزه در طرح‌ها‌ی مختلفی مثل راه‌راه، جین، اسپرت و ... تولید می‌شوند که شما عزیزان می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خودتان و البته محیطی که این لباس را برای آن در نظر دارید، به‌راحتی پیراهن مورد‌علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید.

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

سایزبندی

قطعا شما هر سایز‌ی که باشید می‌توانید پیراهن تن خور خودتان را پیدا کنید. اولین قدم در زمینه‌ی سایز‌بندی، پیداکردن شناخت در رابطه با سایز اندام و پیکر‌تان است. مطابق جدولی که به شما ارائه می‌کنیم سایز واقعی خود را به دست آورید و بر اساس آن خرید کنید. نکته پایانی در زمینه خرید لباس از جمله پیراهن اسمارت، این است که لازم است حتما شما آن را پرو کنید. با پرو کردن هم می‌توانید تناسب سایز را چک کنید و هم جلوه‌ی لباس را در تن.

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

رنگ

انتخاب رنگ نیز مثل تعداد دیگری از فاکتور‌ها‌یی که نیاز به توجه دارند، اختیاری است؛ پس مطابق خواسته قلبی خود دراین‌رابطه تصمیم بگیرید؛ بااین‌حال گاهی اوقات لازم است به محیطی که قصد پوشیدن پیراهن اسمارت را در آن دارید، فکر کنید و ببینید چه رنگ‌ها‌یی برای این محیط مناسب هستند و چه رنگ‌ها‌یی را باید از لیست حذف کرد.

رنگ‌هایی مثل مشکی، سفید، بژ، خاکی و سرمه‌ای از جمله رنگ‌ها‌یی هستند که به‌راحتی با انواع رنگ‌ها و طرح‌ها‌ی سایر اجزای پوشش ست می‌شوند؛ در‌نتیجه در خرید خود به آن‌ها اولویت دهید.

 

ست کردن پیراهن اسمارت با سایر لباس‌ها

  • کت تک یکی از بهترین لباس‌ها برای ست‌شدن با این پیراهن می‌باشد و استایل برجسته و نادری را برای شما به وجود می‌آورد. همراه با کت تک، پیراهنی با طرح ساده بپوشید. اگر به پوشیدن لباس‌ها‌ی طرح‌دار علاقه دارید، پس به پیراهنی با طرح‌ها‌ی ظریف مثل چهار‌خانه یا راه‌راه ضعیف بسنده کنید و با آن‌ها استایل شیک و جذابی را برای خود دست‌وپا کنید.

چگونه با یک پیراهن اسمارت، استایل جذابی داشته باشی

  • از شلوار‌ها‌یی برای ترکیب‌شدن با این پیراهن استفاده کنید که دارای رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای، بژ و زیتونی هستند. شلوار‌ها‌ی کتان و پارچه‌ای فیت و دمپا، همچنین شلوار‌ها‌ی جین راسته، پیشنهادات ما به شما هستند تا تیپی داشته باشید که شما را متمایز‌تر و درعین‌حال خوش‌استایل‌تر از همیشه نشان دهد.
  • پوشیدن کتانی، کفش اسپرت و نیم بوت به همراه لباس‌هایی مثل موارد بالا؛ تیپ شما را کامل می‌کند و یک استایل اسمارت به شما عرضه می‌کند.

استایل اسمارت، یک استایل جذاب در دنیای امروز است که طرفداران زیادی دارد؛ در‌نتیجه انواع لباس‌ها‌ی اسمارت، روزانه تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند. در این بازار شلوغ و متنوع، تشخیص درست و غلط و تصمیم‌گیری همیشه سخت است؛ بنابراین بهترین راه‌حل برای فائق آمدن بر این قضیه، دستیابی به شناخت کافی است. مطلب ما به شما کمک می‌کند تا پیراهن اسمارت خود را هوشمندانه انتخاب و خریداری کنید. پس لطفا بادقت کافی به نکات گفته‌شده توجه کنید و سرانجام بهترین تجربه خود در خریدکردن را رقم بزنید. ما در فروشگاه اینترنتی ال سی من با ارائه انواع پیراهن‌های اسمارت آماده‌ایم تا تجربه بهترین خرید را برای شما فراهم کنیم.