فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای انتخاب و خرید پلیور مردانه

در پوشاک آقایان / پلیور مردانه

پلیور مردانه یکی از لباس‌های محبوب آقایان در فصول پاییز و زمستان است که پوشیدن آن استایل شیک و مرتبی را به آقایان می‌دهد. ازآنجاکه لباس محبوبی می‌باشد نه‌تنها قدیمی نشده است بلکه روز‌به‌روز بر ارزش آن افزوده می‌شود و از همین جهت شاهد مدل‌های جدید و به‌روزی هستیم که هرکسی دوست دارد آن‌ها را به لیست لباس‌های خود اضافه کند.

اما همان‌طور که می‌دانید پلیور هم مثل سایر لباس‌ها از تنوع زیادی برخوردار است و شاید این موضوع در نگاه اول شما عزیزان را سردرگم کند و این چندان خوب نیست. ما طی این مطلب توان خود را بکار می‌گیریم تا به بهترین شکل به شما عزیزان دوستدار مد و لباس کمک کنیم.

راهنمای انتخاب و خرید پلیور مردانه

جنس پلیور

جنس و الیاف، یکی از اولین فاکتور‌هایی است که هر خریدار هوشمندی باید آن را در نظر بگیرد تا بهترین نتیجه را دریافت کند و از خرید خود پشیمان نشود. پس سعی کنید با خصوصیات هر یک از الیاف و پارچه‌ها آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

  • پلیور پشمی

پلیور‌های تولید‌شده از پشم گوسفند، یکی از گرم‌ترین پلیور‌هایی هستند که می‌توانند در اوقات سرد سال، گرمای زیادی به شما ببخشند. این پلیور وزن سنگینی دارد. پس بهتر است زیر آن یک لباس سبک به تن داشته باشید. اگر قصد خرید پلیور مردانه پشمی را دارید، به یاد داشته باشید که به‌خاطر الیافی که دارد، باید از آن به‌خوبی مراقبت کنید.

 

 

  • پلیور کشمیر

پلیور معروف به کشمیر، همچون پلیور پشمی از پشم تولید می‌شود، البته نه پشم گوسفند، بلکه پشم بز. این نوع پلیور بر‌خلاف نوع پشمی از وزن سبکی برخوردار است و شاید به همین دلیل بتواند کمی احساس راحتی شما را افزایش دهد. پلیور کشمیری توانایی حفاظت خوبی در برابر سرما دارد. در‌نتیجه با خیالی راحت می‌توانید آن را بپوشید. در‌ضمن این پلیور از قیمت مناسبی هم برخوردار است. اگر انتخاب شما پلیور کشمیری است پس باید این را بدانید که همیشه زیر آن، زیر‌پوش بپوشید تا پوست شما به خارش و حساسیت دچار نشود.

 

  • پلیور پنبه‌ای

خاصیت گرمابخشی پلیور پنبه‌ای نسبت به دو نوع گفته‌شده، یعنی پشمی و کشمیری کمتر است. بنابراین کاملا مناسب آب‌وهوای فصول پاییز و بهار است. وزن سبک و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی این پلیور از ویژگی‌های غیرقابل‌انکار آن است. ازآنجاکه پلیور پنبه‌ای منجر به ایجاد حساسیت پوستی یا خارش نمی‌شود، در‌نتیجه لزومی به پوشیدن زیرپوش نیست و این کاملا به اختیار شما بستگی دارد.

راهنمای انتخاب و خرید پلیور مردانه

انواع پلیور مردانه

  • یقه هفت

قطعا می‌دانید که این نام به دلیل ظاهر هفت‌مانند یقه، به آن اطلاق می‌شود. با پوشیدن این نوع پلیور، گردن شما کمی بلند‌تر دیده می‌شود. علاوه بر اینکه پوشیدن این پلیور به‌تنهایی استایل جذابی را به شما می‌بخشد، باید گفت که پوشیدن آن همراه با یک پیراهن هم خالی‌ازلطف نیست و تیپ جدید و متمایزی را برای شما به وجود می‌آورد.

 

 

  • یقه‌گرد

حرف‌زدن از لباس‌های بالا‌تنه‌ی یقه‌گرد، طبق معمول وجد خاصی را در وجود آقایان به وجود می‌آورد؛ چرا‌که همیشه از جایگاه خاصی برخوردار بوده و هست. پلیور مردانه یقه‌گرد انتخاب بسیار خوبی برای هر نوع محیط و مجلسی است، بخصوص برای محیط‌هایی که دوست دارید در آن‌ها استایل کژوال و اسپرت داشته باشید. شما می‌توانید برای ایجاد تنوع، یک ژاکت هم روی آن بپوشید تا یک تیپ و ظاهر دل‌فریب به شما بدهد.

 

 

  • یقه اسکی

پلیور‌های یقه اسکی هم استایل زیبا و به‌خصوصی را ایجاد می‌کنند، طور یکه نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشید. علاوه بر استایل شیکی که خود این پلیور مردانه به‌تنهایی ایجاد می‌کند، ترکیب‌کردن آن همراه با یک کت تک هم ایده‌ی بدی نیست و می‌تواند شما را متفاوت‌تر از همیشه نشان دهد. این نوع پلیور معمولا برای آن دسته از عزیزانی که گردن کوتاهی دارند، توصیه نمی‌شود. به یاد داشته باشید که برای داشتن یک استایل جذاب با پلیور یقه اسکی، باید یقه‌ی آن را به‌درستی و به سمت بیرون تا بزنید.

راهنمای انتخاب و خرید پلیور مردانه

  • ژیله

پلیور‌های ژیله‌ای درگذشته محبوبیت زیادی داشتند و بیش‌تر توسط افراد سن بالا استفاده می‌شدند؛ اگرچه امروزه همچنان نیز رونق دارند و در رنگ و طرح‌های متنوع‌تری تولید و عرضه می‌شوند که باسلیقه جوانان به‌خوبی تطابق دارند.

 

رنگ پلیور مردانه

تنوع رنگ در حوزه‌ی لباس و مد آن‌قدر زیاد است که شما عزیزان می‌توانید باتوجه‌به فاکتور‌های دلخواه خودتان، پلیور دلخواه و مطابق میل خود را با هر رنگی تهیه کنید؛ اما برای کمی راهنمایی، مختصر توضیحی در رابطه با چند مورد ارائه می‌دهیم.

پلیور‌های تیره رنگ مثل مشکی، خاکستری، سرمه‌ای، طوسی و قهوه‌ای برای حضور در مراسم‌های رسمی و یا اداره، گزینه‌های خیلی خوبی به نظر می‌رسند. بعلاوه این رنگ‌ها به‌عنوان رنگ‌های کلاسیک شناخته می‌شوند. معمولا افراد مسن نیز این رنگ‌ها را بیشتر می‌پسندند و به تن می‌کنند.

 

 

افراد با سنین پایین‌تر و یا آنان که نگاه متفاوت‌تری نسبت به عموم جامعه به استایل و لباس دارند، رنگ‌های روشن را می‌پسندند. جمع‌‌های دوستانه و مراسم‌های غیر‌رسمی، بهترین فضاها برای استفاده از این لباس‌ها هستند.

نکات لازم برای خرید

اگر جزو کسانی هستید که لباس خود را کمی گشاد‌تر و یا حتی تنگ‌تر از سایز بدن خود انتخاب می‌کنید، باید بگوییم که این موضوع را در مورد پلیور به‌کلی فراموش کنید. بیش‌تر آقایان همراه با پلیور، پیراهن مردانه به تن می‌کنند. پس پلیور مردانه تنگ، کارساز نیست. از طرف دیگر پلیور به‌خاطر الیافی که دارد بعد از مدتی استفاده، معمولا کمی از حالت اولیه‌ی خود خارج می‌شود. در‌نتیجه پلیور گشاد را هم از لیست خرید خود خط بزنید.

 

لباس مهم‌ترین نقش را در ظاهر شما در تقابل با دیگران ایفا می‌کند. بنابراین مدل و رنگ آن را بادقت انتخاب کنید. همان‌طور که گفتیم تنوع رنگ بسیار است؛ اما به تفاوت محیط و شرایط آن نیز توجه کنید. شما عزیزان می‌توانید در محیط‌های رسمی پلیور‌های تیره و در محیط‌های غیر‌رسمی و دوستانه پلیور‌های روشن به تن کنید. در‌ضمن پلیور‌های روشن، تیپ کژوال و اسپرتی را به شما می‌بخشند که امروزه یکی از تیپ‌های مورد‌پسند عموم جامعه و به‌ویژه جوانان است.

 

اکنون با آگاهی که نسبت به پلیور کسب کرده‌اید می‌توانید به‌راحتی مدل و رنگ مورد‌نظر را انتخاب و خریداری کنید. در هنگام خرید به ویژگی‌های محصول دلخواه خود، یعنی پلیور مردانه کاملا توجه داشته باشید و با در‌نظر‌گیری همه‌ی عوامل، با خیالی راحت اقدام به خرید کنید. شما می‌توانی برای خرید پلیور مردانه مورد نظر خود از سایت ال سی من دیدن فرمایید.