فروشگاه اینترنتی ال سی من

فاکتور‌ها‌ی قابل توجه در خرید یک شلوار کتان مردانه

در پوشاک آقایان / شلوار کتان مردانه

شلوار کتان مردانه یکی از شلوارها‌یی است که در چندین سال اخیر در صدر شلوار‌ها‌ی پر‌مصرف و محبوب قرار گرفته است. استایلی که به‌ واسطه این شلوار به وجود می‌آید، ظاهر شما را به کل تغییر می‌دهد. استایل‌ها‌یی که می‌توان به کمک این شلوار ساخت، تنها به چند عدد محدود، ختم نمی‌شود و شما عزیزان می‌توانید با ایجاد تغییراتی کوچک، تیپ‌ها‌ی رسمی، نیمه‌رسمی و به‌ویژه غیر‌رسمی و اسپرت دست‌ وپا کنید. این تنها گوشه‌ای از مزیت‌ها‌ی این دسته از شلوار‌ها است که می‌تواند هرکسی را مجذوب خود کند.

کتان در واقع به پارچه‌ها‌یی گفته می‌شود که از الیاف گیاه کتان تشکیل می‌شود. ازآنجاکه الیاف کتان، الیاف طبیعی است، ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. توانایی جذب رطوبت، خنکی و راحتی از جمله خصوصیات این شلوار است که چشمان هر مصرف‌کننده‌ای را به سمت خود خیره می‌کند. به دلیل خنک بودن کتان، از آن در روز‌ها‌ی گرم سال، به‌ویژه تابستان استقبال زیادی می‌شود.

به‌هرحال پیداکردن پارچه‌ای که از هر نظر عالی باشد، کار دشواری است و اغلب افراد هم به دنبال جنس مرغوب هستند. اگر هم‌اکنون در حال مطالعه‌ی این مطلب هستید، پس می‌توان گفت شما در‌نهایت به پایان این جستجو رسیده‌اید و شلوار کتان همان چیزی است که می‌خواهید.

 

فاکتور‌ها‌ی قابل توجه در خرید یک شلوار کتان مردانه

گاهی اوقات پارچه‌ی به‌کاررفته در شلوار‌ها‌ی کتان، کاملا خالص است، یعنی الیاف آن ۱۰۰ درصد طبیعی است؛ اگر‌چه در فرآوری برخی از آن‌ها، به مقدار اندکی الیاف مصنوعی هم استفاده می‌شود. نا‌گفته نماند که افزودن الیاف مصنوعی، برای تحقق یک سری اهدافی صورت می‌گیرد. پلی‌استر از جمله الیاف ساختگی است که یکی از اهداف افزودن آن به کتان، بروز خواصی مثل کاهش ایجاد چروک در شلوار کتان می‌باشد.

تعدادی از شلوار‌های کتان نیز با ویژگی‌های کشی تولید می‌شوند که در راستای تولید آن‌ها، از کتان (تشکیل‌دهنده‌ی بخش عمده‌ی الیاف) و همچنین الیافی مثل ویسکوز استفاده می‌کنند. ویسکوز نمونه‌ای از الیافی است که در فرآوری و طراحی شلوار‌های کشی و اندامی استفاده می‌شوند.

در انتخاب جنس به این نکته هم توجه کنید که شلوار کتان شما از هر نوعی که باشد باید مرغوبیت کافی داشته باشد تا برای مدت‌ها بدون هیچ دردسری قابل‌استفاده باشد.

.

 

فاکتور‌ها‌ی قابل توجه در خرید یک شلوار کتان مردانه

انواع شلوار کتان مردانه

  • کلاسیک

اگر دوست دارید که یک استایل رسمی و یا نیمه‌رسمی دست‌وپا کنید، پس پیشنهاد ما به شما، خرید شلوار کتان کلاسیک است. این شلوار ظاهر‌ی راسته و زیبا دارد. بنابراین یکی از زیبا‌ترین تیپ‌ها را می‌تواند برای شما رقم بزند. اگر به دنبال چیزی هستید که کاملا نیاز شما را ازاین‌جهت رفع کند، بهترین گزینه برای شما استفاده از همین نوع شلوار است. اغلب رنگ‌ها‌یی که در حوزه‌ی شلوار کلاسیک مورد‌توجه واقع می‌شوند، رنگ‌هایی مثل مشکی، طوسی، سرمه‌ای و سفید هستند. این رنگ‌ها توانایی ترکیب‌بندی بالایی دارند و آن‌ها را به‌خوبی می‌توانید با سایر رنگ‌ها هماهنگ کنید.

 

  • اسلش

حتما می‌دانید که پارچه‌ی کتان به یک نوع ختم نمی‌شود و دارای انواع سبک و سنگین است. در تولید شلوار‌ها‌ی اسلشی که از جنس کتان هستند، کتان سبک بکار می‌رود. استفاده از کتان سبک کاملا با سبک و سیاق شلوار اسلش هماهنگی دارد؛ چرا‌که این شلوار‌ها طوری طراحی می‌شوند که بتوانید آن‌ها را حتی در بیرون از منزل هم بپوشید (البته نه برای هر محیطی)؛ اما همچنان با آن احساس راحتی کنید. شلوار‌ها‌ی کتان اسلش می‌توانند یک استایل اسپرت را برای شما به ارمغان بیاورند. پس اگر طرفدار این نوع شلوار‌ها هستید، می‌توانید شلوار کتان را امتحان کنید؛ اما مطمئن باشید که حتما بعد از یک‌بار استفاده، شما به یکی از مشتریان دائمی آن تبدیل خواهید شد. این شلوار تنوع رنگ گسترده‌ای دارد؛ در‌نتیجه کاملا آزادانه و مطابق سلیقه‌ی خود عمل کنید.

 

 

  • اسپرت

تنوع شلوار‌ها‌ی کتان به همین‌جا ختم نمی‌شود. اگر به دنبال لباسی هستید که به طور روزمره از آن استفاده کنید، باید بدانید که شلوار‌ها‌ی کتانی اسپرت با این خصوصیت وجود دارند. شلوار‌های اسپرت در مقایسه با شلوار‌ها‌ی کلاسیک دارای تفاوت‌ها‌یی هستند و اصلی‌ترین تفاوت به نوع برش آن‌ها مربوط است. نوع برش در شلوار کلاسیک، راسته است؛ درحالی‌که شلوار کتان اسپرت در بخش‌ها‌ی ران و ساق پا تنگ‌تر طراحی می‌شود و یا به‌عبارت‌دیگر اندامی‌تر است.

 

فاکتور‌ها‌ی قابل توجه در خرید یک شلوار کتان مردانه

رنگ

تنوع رنگ شلوار‌ها‌ی کتان بسیار است و شما عزیزان می‌توانید باتوجه‌به سلیقه و تمایل خود، انتخاب و خرید کنید. اما در ابتدایی‌ترین و ضروری‌ترین حالت، معمولا باید رنگ‌هایی خریداری شوند که قابلیت هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارند؛ مثل سفید، مشکی و طوسی. خرید شلوار با این رنگ‌ها، هم کار شما را راحت‌تر می‌کند و هم منجر به ذخیره‌ی پول شما می‌شود.

 

ساده یا طرح‌دار؟

این مورد هم کاملا به خودتان بستگی دارد. شلوار کتان ساده در عین سادگی، شیک و زیبا است و برای محیط‌ها‌ی مختلفی استفاده می‌شود؛ اما اگر فرد تنوع‌طلبی هستید و دوست دارید که شلوار طرح‌دار را نیز امتحان کنید، پس بفرمایید. زیبا‌ترین و متنوع‌ترین طرح‌ها در انتظار شما هستند.

 

قد

امروزه قد شلوار‌ها‌ی مردانه در گستره‌ی ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متری قرار می‌گیرد. در ابتدا باید تصمیم بگیرید که تمایل دارید شلوار شما کاملا پا‌هایتان را بپوشاند و یا اینکه آن‌ها را تا بالای قوزک بپوشاند. این تصمیم بر قد شلوار‌ی که می‌خرید تاثیر بسزایی دارد.