فروشگاه اینترنتی ال سی من

آموزش بستن جدید ترین روش های کراوات مردانه

در پوشاک آقایان / کروات مردانه

آموزش بهترین روش بستن کراوات مردانه

کراوات مردانه دارای انواع گوناگونی بوده و موجب می‌شود که شما استایل رسمی داشته باشید. روش های متعددی برای بستن کراوات مردانه وجود دارد و با به کارگیری بهترین روش  برای بستن کراوات، استایل جذاب خواهید داشت. انواع گره کراوات مردانه وجود دارد که در این مطلب برای شما بهترین روش های بستن کراوات مردانه را شرح خواهیم داد. 

بستن گره کراوات رسمی ویندزور 

یکی از آسان ترین و ساده ترین راه برای بستن کراوات، گره ویندزور است.  گره کراوات رسمی ویندزور قابلیت اجرا بر روی پیراهن هایی با یقه کلاسیک و یقه ایتالیایی را دارد. 

 برای بستن گره کراوات شما باید ابتدا کراوات را بر روی گردن خود قرار دهید. به طوری که هر دو طرف آن به سمت پایین باشند. بهتر است طرف پهن کراوات در سمت راست قرار داشته باشد.  کراوات را باید به گونه ای تنظیم نمایید که سمت پهن آن اندکی بلندتر از طرف دیگر باشد. انتهای پهن را از سمت راست، بر روی انتهای کوچک منتقل کنید و آن را از قسمت پشت به سمت چپ بچرخانید. سپس انتهای پهن را به سمت بالا بیاورید و از وسط پشت رد کنید. اجازه دهید که انتهای پهن در قسمت راست باقی بماند؛ سپس آن را به سمت چپ بیاورید و دوباره به سمت بالا و عقب ببرید. انتهای پهن کراوات را به سمت پایین آورید اما به گونه ای باید این کار را انجام دهید که انتهای کراوات از قسمت جلویی و از داخل گره رد شود.  در نهایت گره ایجاد شده را با کشیدن به سمت پایین محکم و کشیدن آهسته به سمت بالا سفت نمایید. 

بستن کراوات ساده

 کراوات مردانه را به گونه ای بر روی گردن خود قرار دهید که  انتهای پهن کراوات در سمت راست شما و انتهای باریک کراوات در سمت چپ تان قرار گیرد. انتهای پهن را از زیر انتهای باریک به سمت چپ منتقل کنید. انتهای پهن را از روی انتهای باریک به سمت راست ببرید. از قسمت زیر حلقه گردن انتهای پهن را به سمت بالا بیاورید. آن را از داخل حلقه ای که در کروات ایجاد کرده‌اید، به سمت پایین منتقل کنید و  در نهایت کراوات را به سمت پایین بکشید تا محکم شود  و یقه خود را مرتب کنید.

آموزش بستن جدید ترین روش های کراوات مردانه

نکات مهم درباره انواع کراوات

کراوات مردانه باید دارای آستر باشد.  شاید برای شما جالب باشد که بدانید بهترین جنس آستری برای کراوات پشم بوده؛ چرا که از چروک شدن کراوات جلوگیری می کند و بسیار صاف بر روی پیراهن مردانه قرار می گیرد. در نتیجه شما بهتر است در زمان انتخاب کراوات به جنس آن دقت زیادی داشته باشید. هر چه جنس آن مرغوب تر باشد، موجب زیباتر جلوه دادن لباس شما می شود.  از نکاتی که بهتر است در هنگام خرید به آن توجه کنید، ابعاد و سایز کراوات می‌باشد. اگر شما به اندازه کراوات مردانه دقت کافی نداشته باشید، ممکن است که به جای خوش استایل دیده شدن، مورد تمسخر قرار گیرید.  به طور کلی قد کراوات باید به گونه‌ای باشد که در قسمت بالای سگک کمربند مردانه قرار بگیرد. 

 کراوات مردانه دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ است. شما می توانید با توجه به یقه لباس و همچنین مناسبت، بهترین نوع کراوات را خریداری کنید. کراوات های طرح دار، خال خالی، راه راه، ساده این امکان را به شما می دهند که بهترین نوع محصول را خریداری نمایید.  شما می توانید کراوات های ساده رنگی را با انواع لباس های تان ست کنید. اگر شما قصد استفاده از کراوات برای محل کار خود را دارید، بهتر است رنگ های تیره را انتخاب کنید. یکی از رنگ های پرطرفدار و پرفروش کراوات، رنگ مشکی می باشد.

آموزش بستن جدید ترین روش های کراوات مردانه

کلام آخر
 

اکنون با آگاهی که نسبت به انواع کراوات کسب کرده‌اید می‌توانید به‌راحتی مدل و رنگ مورد‌نظرخود را از سایت ال سی من  انتخاب و خریداری کنید و یا  به فروشگاه های ما در سراسر کشور مراجعه فرمایید.