فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید یک کمربند چرم مردانه

در پوشاک آقایان / کمربند چرم مردانه

با انتخاب یک کمربند چرم مردانه استایل خود را جذاب کنید

استفاده از کمربند چرم مردانه از گذشته‌های دور تا به امروز متداول بوده است. در گذشته از دستمال‌هایی به عنوان کمربند استفاده می‌شد. مردان دستمالی را همچون دستار به دور کمر خود می‌بستند. این کار هم از آسیب رسیدن به کمر آن‌ها به هنگام بلند کردن اجسام سنگین جلوگیری می کرد، هم جنبه‌ی زیبایی داشت و به منظور مرتب نگه داشتن لباس آن‌ها بود.

 

راهنمای خرید یک کمربند چرم مردانه

کمربند چرم مردانه سال‌ها بعد با پیشرفت صنعت چرم سازی و ورود آقایان به دنیای مد مورد توجه قرار گرفت. پس از رونق دوباره‌ی صنعت چرم سازی استفاده از چرم طبیعی در ساخت اکسسوری‌های بسیاری افزایش یافت. سال‌ها پیش در دوران پهلوی پس از تغییر لباس آقایان به لباس‌های رسمی میزان استفاده از کمربند چرم مردانه افزایش پیدا کرد. پس از آن مردان هم مانند بانوان در انتخاب لباس مناسب با استایل خود سلیقه به خرج می‌دادند. آن­ها وقت بیشتری را به انتخاب اکسسوری‌هایی مثل کمربند چرم مردانه که کامل کننده‌ی استایل آنها بود اختصاص می‌دادند.

به دنبال این تحول، استفاده از چرم طبیعی در ساخت وسایل ضروری و در صنعت پوشاک رونق گرفت.

با وجود کمربند مردانه می‌توان بهترین هدیه‌ها را برای آقایان در نظر گرفت. محصولات چرمی به عنوان یکی از ماندگارترین و لوکس‌ترین هدایا برای آقایان در نظر گرفته می‌شود.

کمربند چرم مردانه یکی از شیک‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه دادن است. این محصول می‌تواند با کیفیت بالا و زیبایی ظاهری، نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. یک کمربند چرم مردانه می‌تواند تکمیل کننده‌ی یک استایل کلاسیک یا یک استایل اسپرت مردانه باشد.

ست کردن کمربند مردانه

اگر به دنبال شیک پوشی هستید یا اگر کمی اهل دنیای مد و فشن ‌باشید، می‌دانید که وجود اکسسوری‌های شیک و ساده می‌تواند یک استایل را کاملاً تغییر دهد و زیبایی آن را دو چندان کند. به طور مثال ست کردن کمربند مردانه و کفش‌های چرمی می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر نشان دهد.

 

راهنمای خرید یک کمربند چرم مردانه

بهترین و ساده‌ترین کار برای ایجاد یک تغییر اساسی در لباس‌های قدیمی‌تان خرید یک کمربند چرم مردانه است. بهتر است این کمربند را با وسایل چرمی دیگر مانند کفش‌ها یا کیف چرم ست کنید. ست کردن کمربند چرم مردانه با کیف‌های کتی، کیف مدارک، کیف‌های اداری، کفش و غیره برای داشتن یک استایل شیک اداری می‌تواند خیره کننده به نظر برسد. حتی با استفاده از کمربند چرم مردانه در کنار کفش‌های اسپرت چرم هم می‌توانید یک استایل شیک و اسپرت داشته باشید.

در هنگام ست کردن کمربند مردانه با کفش خود بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که جنس هر دو یکی باشد. حتی الامکان رنگ‌های آن‌ها را هم یکسان انتخاب کنید. این کار بر میزان زیبایی استایل و هماهنگی و همخوانی لباس‌هایتان با اکسسوری‌های مورد استفاده می‌افزاید.

 

راهنمای خرید یک کمربند چرم مردانه

انتخاب رنگ کمربند چرم مردانه

همان طور که می‌دانید محصولات چرمی را می‌توان در رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه کرد. اما از گذشته تا به حال رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌ها برای طراحی و تولید محصولات چرمی مردانه از جمله کفش و کمربند مردانه بوده است. این رنگ‌ها به راحتی با رنگ لباس‌ها ست می‌شوند و ظاهری بسیار شیک و مطابق مد روز دارند. از طرف دیگر انتخاب این رنگ‌ها طیف وسیعی از آقایان با سلایق مختلف را در بر می‌گیرد.

به طور مثال کمربند چرم مردانه علاوه بر کت و شلوار  به راحتی با شلوارهای جین مردانه هم ست می‌شود و تنها رنگ‌هایی که این استایل را زیباتر می‌کند رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی است. انتخاب یکی از این دو رنگ کاملاً سلیقه‌ای بوده و به ذوق خریدار برمی‌گردد.

پهنای کمربند مردانه با توجه به نوع کاربرد آن می‌تواند متفاوت باشد. متداول‌ترین پهنا برای کمربندها 3 سانتی متر است اما در پهناهای متفاوت دیگری هم تولید می‌شوند. از موارد مهم در خرید کمربند چرم مردانه می‌توان به جنس چرم، ظرافت و تمیزی دوخت و دوام لبه‌های آن اشاره کرد. همان طور که می‌دانید کمربند مردانه از پرکاربردترین اکسسوری‌های مردانه میباشد.

کمربندهای اسپرت کمی پهن‌تر از کمربند مردانه‌ی رسمی هستند و پهنای آن حدود 4 سانتی متر است. در این مدل‌ها از سگک‌های بزرگ‌تر استفاده می‌شود و رنگ سگک‌ها معمولاً نقره‌ای است. این نوع کمربند مردانه به همراه شلوار لی استفاده می‌شود. در انتخاب رنگ سگک هم بهتر است به اکسسوری‌های دیگر مورد استفاده خود مثل دکمه سر دست، ساعت، انگشتر و گیره‌ی کراوات توجه کنید.

طول کمربند هم در انتخاب آن نقش مهمی دارد. بهتر است هنگام استفاده از کمربند چرم مردانه سایز آن را دو برابر بیشتر از سایز کمر خود انتخاب کنید به شکلی که سر کمربند حتماً داخل اولین پل شلوار قرار بگیرد.

 

راهنمای خرید یک کمربند چرم مردانه

نگهداری کمربند چرم مردانه

مهم‌ترین نکته که باعث افزایش طول عمر محصولات چرمی از جمله کمربند مردانه می‌شود نحوه‌ی استفاده و نگهداری از آنها است. مراقبت از فرم و ظاهر کمربند چرم مردانه بسیار مهم است. بهتر است تمام نکات مربوط به نگهداری از چرم طبیعی را در استفاده و نگهداری از کمربند مردانه به کار گیرید.

1.     کمربند چرمی را همیشه از یک جا آویزان کنید تا تحت فشار نباشد و خرد نشود. بهترین جا چوب لباسی داخل کمد است.

2.     بهتر است کمربند را داخل کمد و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید تا از تغییر رنگ آن در دراز مدت جلوگیری کنید.

3.     بهتر است کمربندها به صورت عمودی آویزان شوند اما در مواقع ضروری می‌توانید آن را رول کنید و داخل کشو بگذارید.

4.     سطح کمربند چرم مردانه را با یک پارچه‌ی مرطوب گردگیری کنید. گرد و خاک در طول زمان چرم را از بین می‌برد.

5.     لکه‌های روی چرم را به کمک الکل یا استون پاک کرده و سریعاً با دستمال مرطوب خشک کنید. استفاده از شوینده‌های شیمیایی برای پاک کردن چرم توصیه نمی‌شود.

6.     هر چند ماه یک بار از واکس چرم استفاده کنید تا چرم کمربند شما خشک نشود و ترک نخورد.

7.     کمربند چرم مردانه خود را از رطوبت دور نگه دارید. رطوبت می‌تواند سبب ایجاد کپک زدگی در چرم شود.

8.     به محصولات چرمی خود مثل کمربند مردانه عطر نزنید و آن را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.

9.     هرگز برای قرار دادن داخل کشو از پلاستیک استفاده نکنید. بهتر است از جعبه‌ها و کاورهای مخصوص چرم استفاده نمایید.

.

 کلام آخر

فروشگاه پوشاک مردانه ال‌سی‌من، با داشتن مشاوران متخصص در عرصه مد و پوشاک به شما کمک می‌کند تا استایل موردنظر خود را با بهترین گزینه‌های ممکن بسازید. فروشگاه ال سی من با دارا بودن تمام آیتم‌های مردانه در حوزه پوشاک، کفش مردانه و انواع اکسسوری‌ها، تمام نیازهای شما را به‌صورت یکجا و در بالاترین سطح کیفیت برآورده می‌کند. با مراجعه به شعبات ال سی من می‌توانید انواع کت‌وشلوار، پیراهن، شلوار را پرو کرده و بعد از برخورداری از راهنمایی‌های حرفه‌ای، گزینه‌های موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین با مراجعه به سایت ال‌سی‌من و مشاهده‌ی بخش‌های مختلف به راحتی می‌توانید خرید مورد نظرتان را تنها با یک کلیک انجام داده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.