فروشگاه اینترنتی ال سی من

با انواع سبک شلوارهای مردانه بیشتر آشنا شوید

در پوشاک آقایان / انواع شلوار مردانه

برخلاف خانم‌ها که انتخاب‌های متنوعی برای پوشاک خود دارند و به‌راحتی می‌توانند با انواع پیراهن، دامن، شلوار و غیره در بیرون از خانه یا مهمانی‌ها حاضر شوند، آقایان گزینه‌های محدودتری دارند. درواقع پیراهن و شلوار، اصلی‌ترین پوشاک مردانه هستند که آقایان در تمام مناسبات رسمی و غیررسمی و زندگی روزمره به سراغ آن‌ها می‌روند. اما خوشبختانه در دنیای مد و فشن امروز، پیراهن و شلوار مردانه هم تنوع بسیار زیادی دارد. کافی است ویژگی‌های ظاهری خود همچون اندام، رنگ پوست، قد و وزنتان را در نظر بگیرید و با کسب اطلاعات کافی درباره‌ی راهنمای خرید جدیدترین انواع پیراهن مردانه و شلوار مردانه، کمد لباستان را با گزینه‌های مناسب پر کنید. در این مقاله به معرفی مدل‌های مختلف شلوار برای آقایان خواهیم پرداخت و شما را با شلوارهای مختلفی که در مناسبت‌های مختلف به کارتان می‌آیند آشنا خواهیم کرد.

 

شلوار جین مردانه

شلوار جین آبی کلاسیک، یکی از آن گزینه‌هایی است که از سال‌ها پیش روی کار آمده و هیچ‌وقت از مد نیفتاده است. هر مردی با داشتن یک شلوار جین مردانه آبی به‌راحتی می‌تواند در موقعیت‌های مختلف استایل مناسب با آن موقعیت را برای خود به وجود آورد.

برای مثال پوشیدن این شلوار یا یک تی‌شرت سفید ساده بهترین گزینه برای زندگی روزمره و یاد دورهمی‌های دوستانه است. حالا اگر می‌خواهید کمی از استایل کژوال فاصله بگیرید به سراغ یک پیراهن مردانه با شلوار جین بروید و حتی یک کت اسپرت مردانه را هم به این ترکیب اضافه کنید. همه‌ی این‌ها با داشتن یک شلوار جین آبی ممکن است، البته به‌شرط آن‌که از کفش و اکسسوری‌های مناسب برای شلوار جین استفاده کنید و روی‌هم‌رفته ظاهری موزون و متناسب را رقم بزنید.

   با انواع سبک شلوارهای مردانه بیشتر آشنا شوید

شلوار کتان مردانه

یکی دیگر از مدل‌های شلوار که بسیار شیک و کاربردی است، شلوار کتان راسته است. این شلوارها کاربردهای متنوعی دارند و با انواع پیراهن‌ها و پلیورهای مردانه ست می‌شوند. مهم‌ترین مزیت شلوارهای کتان این است که هم در استایل کژوال و در هم استایل نیمه‌رسمی به کمکتان می‌آیند و کمی از شلوار جین که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، آراسته‌تر و رسمی‌تر هستند و مردان در سنین مختلف به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

شلوارهای کتان امروزه مدل‌های مختلفی دارند. برای مثال شما هم می‌توانید شلوار کتانی که از بالا راسته و کمی آزاد است را در کمد لباستان داشته باشید و هم شلوار کتانی را که اسلیم فیت است و به پاهایتان می‌چسبد. هر دو مدل کاربردهای خاص خود را دارند و با کفش متناسب با همان مدل بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسند.

   با انواع سبک شلوارهای مردانه بیشتر آشنا شوید

 

شلوار رسمی مردانه

فرقی نمی‌کند اهل پوشیدن کت‌وشلوار مردانه هستید یا نه؛ داشتن یک شلوار رسمی مردانه که معمولاً از پارچه لینن تهیه می‌شود به شما کمک می‌کند در تمام مناسبت‌های رسمی بتوانید استایلی شیک و منحصربه‌فرد داشته باشید. یک شلوار مردانه رسمی مشکی یا سرمه‌ای کافی است تا پیراهن‌های مختلف را با آن ست کنید و یا انتخاب یک اکسسوری مناسب نظیر کراوات استایلتان را تکمیل کنید.

   با انواع سبک شلوارهای مردانه بیشتر آشنا شوید

شلوار طرحدار مردانه

شاید بسیاری از آقایان طرفدار شلوارهای ساده و تک‌رنگ باشند، اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با خرید یک شلوار طرح دار همچون یک شلوار چهارخانه خاکستری یا یک شلوار راه‌راه، کمد لباستان را کامل‌تر از قبل کنید. شما به‌راحتی می‌توانید از این شلوارهای طرح دار در محل کار و یا انواع مناسبت‌های رسمی و نیمه‌رسمی استفاده کنید و با ایجاد یک استایل متفاوت در بین اطرافیانتان بدرخشید. شلوارهای طرح دار با انواع کت‌ها و پیراهن‌های ساده به‌خوبی ست می‌شوند و استایل شما را در عین سادگی شیک و متفاوت جلوه می‌دهند.

همیشه توصیه می‌کنیم در انتخاب لباس‌هایتان جسور باشید و از چارچوب‌های همیشگی بیرون بزنید. برای این کار می‌توانید از فروشگاه‌هایی که دارای مشاوران حرفه‌ای در عرصه مد و پوشاک هستند کمک بگیرید و با انتخاب پیراهن، شلوار، کت و اکسسوری‌های متفاوت خودتان و اطرافیانتان را شگفت‌زده کنید.

   با انواع سبک شلوارهای مردانه بیشتر آشنا شوید

شلوار اسپرت مردانه

درنهایت به گزینه‌ای می‌رسیم که همه‌ی مردان به دنبال آن هستند؛ راحتی! هر مردی برای این‌که در خانه و در مواقع استراحت هم استایل مناسبی داشته باشد، نیاز به یک شلوار اسپرت دارد. این شلوارهای  معمولاً پنبه‌ای یا ژرسه هستند و انعطاف‌پذیری بالایی دارند.

 

فروشگاه پوشاک مردانه ال‌سی‌من، با داشتن مشاوران متخصص در عرصه مد و پوشاک به شما کمک می‌کند تا استایل موردنظر خود را با بهترین گزینه‌های ممکن بسازید. فروشگاه ال سی من با دارا بودن تمام آیتم‌های مردانه در حوزه پوشاک، کیف و کفش مردانه و انواع اکسسوری‌ها، تمام نیازهای شما را به‌صورت یکجا و در بالاترین سطح کیفیت برآورده می‌کند. با مراجعه به شعبات ال سی من می‌توانید انواع کت‌وشلوار، پیراهن، شلوار را پرو کرده و بعد از برخورداری از راهنمایی‌های حرفه‌ای، گزینه‌های موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین با مراجعه به سایت ال‌سی‌من و مشاهده‌ی بخش‌های مختلف به راحتی می‌توانید خرید مورد نظرتان را تنها با یک کلیک انجام داده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.