فروشگاه اینترنتی ال سی من

با 8 مدل از یقه پیراهن های مردانه آشنا شوید

در پوشاک آقایان / انواع یقه پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه نیاز اکثر آقایان را تشکیل داده اند. امروزه هر مردی در کمد لباس های خود، چند عدد از پیراهن های مردانه با طرح و رنگ های متفاوتی دارد. آیا به یک مکان رسمی می خواهید بروید؟ یا یک قرار دوستانه دارید؟ در هر شرایط، شما باید از پیراهن متناسب با آن موقعیت و فضا استفاده کنید.

نکته ی مهمی که در خرید پیراهن مردانه باید به آن دقت کنید، یقه پیراهن های مردانه است. موضوعی که اکثر آقایان در هنگام خرید پیراهن های مردانه به آن توجه نمی کنند و موضوعات دیگری را از جمله، سایز پیراهن، رنگ پیراهن و .... مورد بررسی قرار می دهند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم، تا 8 مدل از معروف ترین و مورد استفاده ترین یقه پیراهن های مردانه را برای شما معرفی کنیم، تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری برای خرید پیراهن اقدام کنید.

  1. یقه دکمه دار

این یقه ها برای فضای غیر رسمی استفاده می شوند. مهمترین نکته ای که برای این نوع یقه می توان نام برد، متناسب بودن آن با هر فرم صورتی است. این نوع یقه، تاثیر زیادی در منظم و مرتب بودن فرد می گذارد، زیرا یقه را کج نشان نمی دهد.

در هنگام استفاده از پیراهن هایی با یقه دکمه دار، کراوات استفاده نکنید. اما اگر استفاده از کراوات را ترجیح می دهید، پیشنهاد ما به شما این است که از کراوات های نازک مردانه استفاده کنید.

با 8 مدل از یقه پیراهن های مردانه آشنا شوید

  1. یقه خرگوشی

  2. یقه خرگوشی یا همان یقه نوک تیز، را به عنوان قدیمی ترین و سنتی ترین یقه پیراهن مردانه می توان معرفی کرد. یقه ای که با آن می توانید انواع کراوات های مردانه را استفاده کنید و درخشان دیده شوید.

     

  1. یقه CUT AWAY

  2.  

    این نوع از یقه در پیراهن مردانه لبه های تیز و به سمت بیرون دارند.  این مدل از یقه ها ، به خاطر نوک تیز بودن و فاصله ی دوری که لبه های یقه از هم دارند برای افرادی با صورت های گرد، بیضی، مستطیل و کشیده مناسب است. فراموش نکنید در هنگام استفاده از این نوع پیراهن، حتما باید از کراوات استفاده کنید.

     

  3.  

  1. یقه بند دار

در این مدل از یقه ها، از یک بند در دو طرف یقه ی پیراهن استفاده شده است. این نوع یقه در پیراهن های مردانه را برای موقعیت های رسمی استفاده کنید.

یقه بند دار مناسب افرادی ست که دارای صورت های مربع، گرد و بیضی می باشند.

اگر از کراوات استفاده می کنید و دوست ندارید که بند بین دو طرف یقه معلوم باشد، می توانید از کراوات های پهن استفاده کنید.

  1. یقه کوبایی

یقه های کوبایی مناسب موقعیت های غیررسمی و دوستانه است. یقه های کوبایی فاصله ی زیادی از هم دارند و به همین دلیل، یقه ی پیراهن به صورت معمول، کمی باز است.

این مدل از یقه ها برای افرادی با صورت های بیضی و کشیده مناسب است.

در هنگام استفاده از این مدل پیراهن ها، کراوات و پاپیون استفاده نکنید.

  1. یقه بلدار

یقه ی بالدار رسمی ترین نوع یقه است. فاصله ی بین یقه ها در یقه ی بالدار بسیار کم هستند و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده از پاپیون است. این مدل از پیراهن ها را می توانید زیر انواع مدل های مختلف کت های تک و کت و شلوار مردانه امتحان کنید و درخشان دیده شوید.

یقه بالدار برای افرادی با صورت های باریک، بیضی و گرد مناسب است.

با 8 مدل از یقه پیراهن های مردانه آشنا شوید

  1. یقه کلاسیک

  2. این نوع از یقه ها، رایج ترین نوع یقه در پیراهن های مردانه هستند. پیراهن هایی که هر مردی از آن چند عدد در کمد لباس های خود دارد. از این نوع یقه ها می توانید برای استایل های رسمی، غیر رسمی و ... استفاده کنید.

     

با 8 مدل از یقه پیراهن های مردانه آشنا شوید

  1. یقه کلاب

  2. این مدل از یقه در پیراهن های مردانه، برای افرادی ست که می خواهند استایل متفاوت و خاص تری را داشته باشند. این یقه ها به دلیل نداشتن زاویه و گرد بودن آن مناسب برای استفاده کراوات و پاپیون می باشد.

    افرادی که صورت های بیضی و یا زاویه دار دارند، می توانند از این نوع یقه برای پیراهن خود استفاده کنند.

     

    سخن آخر

    ما در ال سی من، همواره تلاش کرده‌ایم تا آگاهی و اطلاعات مربوط به حوزه‌ی پوشاک را به صورت تخصصی در اختیار مردم ایران بگذاریم. طراحان و متخصصین ما در حوزه تولید پوشاک، با استفاده از تکنولوژی ها به روز و مطالب و آموزه های جدید این حوزه، بهترین و با کیفیت ترین پوشاک مردانه را تولید کرده اند.

    شما می توانید برای استفاده از مشاوره های تخصصی فروشندگان ما، در شعبه های سراسر کشور ال سی من حاضر شوید، تا بهترین ها را خریداری کنید.

     

  3.