فروشگاه اینترنتی ال سی من

ترندهاي محبوب كت و شلوار

در کت و شلوار مردانه / کت و شلوار های محبوب

كت و شلوارها امروزه به يكي از اساسي ترين نيازها براي آقايان تبديل شده اند و هر مردي بايد در كمد لباس هايش يك دست كت و شلوار كه المان هاي دنياي امروزي مد و فشن را دارد، داشته باشد. البته يكي از اصلي ترين نكاتي كه براي خريد اين نوع لباس كه از اهميت بسيار بالايي براي آقايان برخوردا است، انتخاب درست سايز كت و شلوار است، كه به شما كمك مي كند بهتر و جذاب تر ديده شويد. شما مي توانيد براي آشنايي با تمامي نكات مهم براي خريد يك دست كت و شلوار مردانه، راهنماي خريد كت و شلوار را با دقت بخوانيد، تا با انتخاب درست كت و شلوار خود درخشان تر از هر زمان ديگري به نظر برسيد.

با توجه به تمامي اين تعاريف و مهم بودن كت و شلوارها براي آقايان و استفاده تقريبا هميشگي از اين نوع لباس، ما سعي كرده ايم كه مدل هاي مختلف كت و شلوارهاي مردانه را طبق ترندهاي روز دنياي مد و فشن دسته بندي كنيم، تا انتخاب را براي شما ساده تر كنيم.

البته فراموش نكنيد، شما مي توانيد از كت و شلوارهاي قديمي خود نيز استفاده كنيد و دليل اين حرف، بازگشت دنياي مد و فشن به عقب مي باشد.

براي اطلاعات بيشتر از مدل هاي جديد كت و شلوارها، ادامه اين متن را بخوانيد.

ترندهاي محبوب كت و شلوار

انواع مدل های کت و شوار مردانه

مدل كت و شلوارهاي مردانه به طور معمول به سه دسته

1-ساده

2-ديپلمات

3-كمباين

تقسيم مي شوند كه انتخاب هر كدام از اين مدل ها بر اساس زمان و مكان مورد استفاده شما، انجام مي گيرد.

 

كت و شلوارهاي ساده : اين نوع كت و شلوارها، مورد استفاده ترين نوع كت و شلوار در بين آقايان است. كت و شلوارهايي كه از يك رنگ براي توليد آن ها استفاده مي شود و هچ نكته ي اضافه اي ديگري را به همراه خود ندارد.

كت و شلوارهاي ديپلمات : اين نوع كت و شلوار ها مخصوص افرادي‌ست كه مي خواهند قد بلند تر ديده شوند، البته تنها براي اين موضوع به كار گرفته نمي شود و اين مدل از كت و شلوارهاي مردانه، جذابيت خاص خودشان را دارند. در واقع به كت و شلوارهايي كه از خط هاي عمودي در پارچه ي آن ها استفاده شده است، كت و شلوارهاي ديپلمات گفته مي شود.

 

كت و شلوارهاي كمباين : اين نوع از كت و شلوارها كه به تازگي در ترندهاي مد و پوشاك، جاي خود را پيدا كرده است و طرفداران بسياري دارد. كت و شلوارهاي كمباين به كت و شلوارهايي گفته مي شود كه شلوار آن ها ساده و تك رنگ است، ولي كت ها معمولا طرح دار، طرح هاي چهارخانه هستند و از رنگي استفاده شده كه با شلوار هماهنگي كامل داشته باشد.

 

با تمامي اين تعريفات در مورد كت و شلوارها، حالا انتخاب ديپلمات، كمباين و يا كلاسيك را مي توانيد بخوانيد تا آسان تر و با آرامش خيال، انتخاب خود را به درستي انجام دهيد.

ترندهای رسمی یا کژوآل

ترندهاي روز كت و شلوارهاي مردانه، بر اساس رسمي يا كژوال بودن پوشاك اتفاق مي افتد . با اين تعريف كه ترندها به دو بخش تقسيم مي شوند، به بررسي چند نمونه از كت و شلوارهاي ترند شده در دسته بندي هاي رسمي و كژوال مي پردازيم.

 

1- كت و شلوارهايي كه تك رنگ هستند و در كنار خود از يك جليقه كه دقيقا همرنگ كت و شلوار شماست بهره مي برند.

2-كت و شلوارهاي چهار خانه اي كه شش دكمه-دبل برست هستند

3-استفاده از كت و شلوارهاي يقه آرشال

4-استفاده از جليقه براي تمامي مدل هاي كت و شلوار مردانه

5-كت و شلوارهاي دو جيب

6-كت و شلوارهايي با يقه هاي پهن

7-استفاده از رنگ هاي روشن

8-اورسايز بودن سايز كت و شلوارها

 

اين 8 مورد، از برترين ها در ترندهاي كت و شلوارهاي مردانه بوده اند. ترندهايي كه شايد برخي از آن ها، با فضاي فرهنگي و فكري ما و جامعه ما يكي نباشد. فراموش نكنيد، براي انتخاب درست كت و شلوار خود بر اساس ترندهاي روز دنيا، ابتدا تحقيق كنيد و يا از مشاورين متخصص در اين حوزه مشاوره دريافت كنيد تا بهترين را براي خود و استايلتان انتخاب كنيد.

 

 

ترندهاي محبوب كت و شلوار

ال سی من و ترندهای روز

ما هميشه در ال سي من، سعي كرده ايم تا طبق ترندهاي روز دنياي مد و پوشاك جلو رفته و در عين حال، سليقه مخاطب ايراني را نيز در نظر گرفته ايم، تا مخاطب ما با آرامش خيال، براي خريد كت و  شلوارهاي مردانه طبق ترندها و يا سليقه شخصي خود اقدام كنيد.

طراحان متخصص ما، با حضور در معتبرترين فستيوال ها و نمايشگاه هاي بين المللي، از ترندهاي روز كت و شلوار با خبر شده و توسط تخصص خود در اين زمينه شروع به طراحي كت و شلوار مي كنند.

البته شما مي توانيد، براي آشنايي بيشتر با طراحان مجموعه ال سي من و يا آشنايي با نحوه ي كار اين طراحان، ويديو هاي طراحي لباس ال سي من را مشاهده بفرماييد.

ترندهاي محبوب كت و شلوار

سخن آخر

با توجه به تمامي تعاريف بالا، در مورد نحوه انتخاب و انواع مدل هاي كت و شلوار ترند شده، شما مي توانيد با حضور در فروشگاه هاي ال سي من، از مشاوره هاي تخصصي مشاورين ما استفاده كنيد، تا در محيطي آرام و البته تخصصي، انتخاب خود را به درست ترين نحوه ي ممكن انجام دهيد و با لبخند، از كت و شلوارهاي ال سي من استفاده كنيد.