فروشگاه اینترنتی ال سی من

با انتخاب اکسسوری مناسب، استایلتان را کامل کنید

در پوشاک آقایان / اکسسوری مردانه

قبل از معرفی انواع اکسسوری مردانه بهتر است با تعریف اکسسوری آشنا شوید. در زبان انگلیسی این لغت به معنای لوازم جانبی است. در صنعت پوشاک و در دنیای مد و فشن این کلمه به لوازم جانبی که به همراه لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد گفته می‌شود. این محصولات با هدف افزایش زیبایی و جلوه دادن به لباس‌ها تولید و در بازار عرضه می‌شوند. در حقیقت استفاده از آن‌ها به زیباتر دیده شدن لباس‌های ساده و بهتر جلوه کردن استایل‌های معمولی کمک می‌کند و نقص‌های آن را می‌پوشاند.

در واقع اکسسوری‌ها اولین چیزی هستند که توجه افراد دیگر را جلب می‌کنند و می‌توانند سبب جذابیت بیشتر شما شوند. با انتخاب اکسسوری مناسب می‌توانید خیره کننده و شیک به نظر برسید. اکسسوری‌ها انواع مختلفی دارند.

 

به دنبال استقبال بی نظیر آقایان از اکسسوری مردانه و ورود آنها به دنیای مد و فشن میزان تولید محصولات انواع اکسسوری مردانه گسترش یافت. پس از آن طرح‌های متنوع و متفاوت روانه‌ی بازار شد..

 

آشنایی با انواع اکسسوری های مردانه

همان طور که گفته شد اکسسوری مردانه از جمله وسایل جانبی است که با استفاده از آن در کنار لباس‌های قدیمی می‌توان یک استایل شیک به وجود آورد. از جمله اکسسوری‌های مردانه که به طور ویژه برای آقایان تولید می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

همان طور که می‌دانید هدیه خریدن کار آسانی نیست. این کار برای آقایان بسیار سخت خواهد بود بنابراین انتخاب اکسسوری مردانه می‌تواند بهترین گزینه به عنوان هدیه برای مناسبت‌های مختلف باشد. اگر به دنبال یک هدیه‌ی کاربردی مطابق با سلیقه‌ی فرد مورد نظرتان هستید و کیفیت و دوام آن برایتان مهم است انواع اکسسوری مردانه بهترین انتخاب است. . شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های ال سی من در سراسر کشور، با مشاوره گرفتن از متخصصان ما در فروشگاه‌ها در صورت علاقه با ترندهای روز دنیا همگام شوید و استایل خاص خودتان را بسازید.

اکسسوری‌ها در واقع پیچ و مهره‌هایی هستند که قطعات مختلف را به هم وصل کرده و استایلتان را کامل می‌کنند. کمربند، کراوات، پاپیون، پوشت و دکمه سر دست از پرطرفدارترین اکسسوری‌های مردانه هستند که معمولا با توجه به سلیقه و اولویت اشخاص خریداری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثلا بعضی‌ها طرفدار پاپیون و بعضی دیگر عاشق کراوات‌اند. بعضی‌ها بدون دکمه سردست استایل رسمی‌شان را ناقص می‌دانند و بعضی دیگر علاقه‌ای به استفاده از آن ندارند. اما کمربند جز آن آیتم‌هایی است که بی برو برگرد توسط همه‌ی آقایان استفاده می‌شود.

انتخاب کمربند مردانه

برای انتخاب کمربند به رنگ کفشتان رجوع کنید. معمولا توصیه می‌شود که کفش و کمربند مردانه از یک رنگ انتخاب شوند تا باعث ایجاد آشفتگی در ظاهر استایل نشوند.

با انتخاب اکسسوری مناسب، استایلتان را کامل کنید

دکمه سردست مردانه

دکمه سر دست جز آیتم‌هایی است که معمولا یا طلایی، یا نقره‌ای و یا مشکی است و برای انتخاب آن می‌توان به دکمه‌های کت یا رنگ کراوات رجوع کرد و رنگی را انتخاب کرد که با تم رنگی استایلمان هماهنگی داشته باشد.

با انتخاب اکسسوری مناسب، استایلتان را کامل کنید

کراوات و پاپیون مردانه

مردان همیشه در مراسمات رسمی چون عروسی، مهمانی دوستانه و یا یک جشن فارغ التحصیلی، برای داشتن پرستیژ مناسب از کراوات و یا انواع پاپیون مردانه استفاده می‌کنند

پاپیون دارای تنوع زیادی در شکل، رنگ، جنس و الگو در بازار میباشد که با توجه به این موارد دارای دو سبک مجلسی و ساده استاین اکسسوری یکی از لوازم جانبی است که می‌تواند در هر سنی و در تمام لحظات مهم زندگی پوشیده شود. با توجه به اندازه کوچک آن و به این دلیل که در زیر صورت قرار می‌‏گیرد، توجهات زیادی را به خود جلب کرده و این امر لزوم انتخاب درست را بیشتر خواهد کرد.

پاپیون‌ها معمولا با اندازه‌ای استاندارد تولید می‌شوند و به همین دلیل انتخاب آن‌ها کار چندان سختی نیست. کافی است رنگ متناسب با ست کت و شلوارتان را بشناسید و با توجه به آن پاپیونتان را انتخاب کنید.

مدل آماده پاپیون مردانه

این نمونه یکی از موارد بسیار کاربر پسند و پرفروش بازار می‌‏باشد که به واسطه قفل و یا دکمه‌ای که پشت آن قرار گرفته، به راحتی دور گردن بسته می‌شود

 

پهنای کراوات

کراوات‌ها به چند دسته‌ی پهن، استاندارد،کیپر، باریک، خیلی باریک و پولو تقسیم می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها برای اندام خاص و کت و شلوار خاصی مناسب هستند و اگر اشتباه انتخاب شوند، استایل شما را ناموزون و نامتناسب جلوه می‌دهند.

آقایان قد بلند بهتر است از کراوات‌های نیمه‌پهن و پهن استفاده کنند و آقایانی با قد کوتاه به سراغ کراوات‌های باریک بروند. افراد متوسط می‌توانند از کراوات معمولی با پهنای متوسط استفاده کنند. ضمنا در تمام این حالت‌ها یادتان باشد که طول کراوات باید تا روی سگک کمربند باشد. بلندتر و یا کوتاه‌تر بودن طول کراوات، استایل شما را نامناسب نشان می‌دهد.

انتخاب رنگ و طرح کراوات

در انتخاب رنگ کراوات هم باید به سراغ رنگ‌های مکمل یا مشابه بروید. مثلا می‌توانید برای پیراهنی آبی از کراوات سرمه‌ای که رنگی مشابه آن است استفاده کنید؛ یا کاملا برعکس برای کت و شلوار و پیراهنی از تنالیته‌ی رنگ آبی به سراغ رنگ نارنجی بروید که کاملا در تضاد با آن‌ها است. در هر دو حالت اگر رنگ‌ها را درست و به جا انتخاب کنید، نتیجه فوق‌العاده خواهد بود و استایل شما تمام نگاه‌ها را به خود جلب خواهد کرد.

در این بین لازم است بدانید، مرغوب‌ترین کراوات‌ها از ابریشم تهیه می‌شوند اما به خاطر گران بودن همیشه بهترین گزینه نیستند. کراوات‌هایی از جنس لینن، کتان و کراوات‌های پشمی جز پر طرفدارترین کراوات‌ها هستند و هرکدام در فصل متناسب با جنسشان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای خرید اکسسوری مردانه توصیه می کنیم جنس و بافت کت و شلوارتان را در نظر بگیرید. مثلا برای کت و شلوار پشمی از کراوات ابریشمی استفاده نکنید و یا برعکس!

با انتخاب اکسسوری مناسب، استایلتان را کامل کنید

شاید شما هم جز کسانی باشید که وقتی از کفش رسمی مردانه حرف می‌زنیم، فقط یک مدل کفش چرم ساده را تصور کنید و هیچ وقت به سراغ مدل‌های دیگر نروید. اما کفش رسمی مردانه مدل‌های متنوعی دارد که هر یک کاربردهای مختلف دارند و شما موقع خرید کفش مردانه باید به آن‌ها توجه کنید.

برخی از پرطرفدارترین مدل‌های کفش رسمی مردانه عبارتند از:

  • مدل آکسفورد
  • مدل دربی
  • مدل لوفر
  • مدل مانک استرپ

تمام این مدل‌ها وقتی استایل شما را بهتر می‌کنند که متناسب با استایلتان انتخاب شوند و رنگ درستی داشته باشند. مثلا کفش آکسفورد و مانک استرپ باید با شلوارهایی پوشیده شوند که زیاد روی آن‌ها را نپوشاند تا جزئیاتشان به خوبی دیده شود. کفش‌های لوفر برای شلوارهای روی مچ ایده‌آل هستند و کفش‌های دربی آسان‌ترین استفاده را دارند و با هر نوع شلواری به راحتی ست می‌شوند.

مساله بعدی انتخاب رنگ کفش است. کفش‌های مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای از پرکاربردترین کفش‌ها هستند. آن‌چه باید مورد توجه قرار دهید این نکته است که رنگ کفش نباید درست به رنگ کت و شلوار شما باشد و حتی اگر از یک رنگ باشند بهتر است تناتلیته‌ی رنگی متفاوتی داشته باشند. همچنین به یاد داشته باشید که هرچه کفشتان روشن‌تر باشد، غیر رسمی‌تر است و هرچه رنگ آن تیره‌تر باشد، برای استفاده در مناسبات رسمی، بهتر است.

حالا که آیتم‌های مختلف مورد نیاز برای داشتن یک استایل مردانه رسمی را با هم مرور کردیم و با آموزش ست کردن لباس آشنا شدیم، به سراغ آخرین مرحله که اختیاری است می‌رویم. اگر محل کار شما به گونه‌ای است که باید با استایل رسمی وارد آن شوید، به راحتی می‌توانید یک کیف دستی چرم را هم به استایلتان اضافه کنید. کیف دستی‌های چرم مشکی و یا قهوه‌ای با هر ست کت و شلواری قابل استفاده هستند و به خوبی می‌توانند سلیقه‌ی خاص شما را به اطرافیانتان نشان دهند.

خرید آنلاین اکسسوری مردانه

از جمله امکاناتی که مجموعه ال سی من به منظور رفاه حال مشتریان خود در نظر گرفته است می‌توان به امکان خرید اینترنتی انواع اکسسوری مردانه اشاره کرد؛ بنابراین برای خرید اکسسوری مردانه تنها کافی است از طریق سامانه‌ی اینترنتی این گروه به مشاهده‌ی انواع محصولات این شرکت بپردازید و سپس اکسسوری مردانه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.  پس از آن با اضافه کردن محصول مورد نظر خود به سبد خرید تنها کافی است مراحل ثبت سفارش را انجام دهید و منتظر دریافت کالای خریداری شده باشید.  

 

بعد از مطالعه‌ی تک تک موارد بالا، به راحتی می‌توانید کت و شلوار، پیراهن، کفش رسمی و اکسسوری‌های مورد نیاز برای داشتن یک استایل مردانه رسمی را خریداری کنید و با انتخاب‌های خاص‌تان همیشه و در هر موقعیتی بدرخشید. فراموش نکنید که پوشش هر فردی در نگاه اول، بیان کننده شخصیت، جایگاه اجتماعی و مرتبه‌ی او است. در نتیجه داشتن ظاهری موزون و متناسب به شما کمک می‌کند که بدون حرف زدن، خود را به جهان اطرافتان معرفی کنید و نیمی از راه را بدون هیچ زحمتی طی کنید. با ال‌سی‌من متفاوت باشید و متفاوت دیده شوید و بهترین نسخه از خودتان باشید.