فروشگاه اینترنتی ال سی من

منظور از دراپ در کت و شلوار چیست؟

در پوشاک آقایان / آشنایی با درآپ کت و شلوار مردانه

منظور از دراپ سایز بین کت وشلوارها میباشدکه این اندازه گیری بر اساس drop انجام میشود و به این معناست اختلاف دور سینه و دور کمر در واحد اینچ و معمولا دارای 4 تا 8 میباشد.

انواع دراپ در کت و شلوار مردانه:

  1. دراپ 6 دراپ استاندارد و نرمالی میباشد و اکثر آقایانی که اندام متناسبی دارند از دراپ 6 استفاده می نمایند و به این معناست که اختلاف اندازه دور سینه و دور کمر 6 اینچ میباشد.

منظور از دراپ در کت و شلوار چیست؟

  1. دراپ 8 و نام دیگر آن دراپ ورزشی میباشد و افرادی که به نسبت قد بلندتر و لاغر اندام هستند از این دراپ استفاده میکنند زیرا قد آستین و قد کت بلندتر است و به این معناست که اختلاف اندازه دور سینه و دور کمر8 اینچ میباشد.

منظور از دراپ در کت و شلوار چیست؟

  1. دراپ 4 و نام دیگر آن دراپ تنومند میباشد این برش مختص افرادی که کوتاه قد هستند و دور شکم بزرگتری دارند زیرا  قد آستین و قد کت کوتاه میباشد.

ما در ال سی من، همواره تلاش کرده ایم که بهترین ها را برای شما آماده نماییم و با پیشنهادهای تخصصی که از طراحان و مشاورین متخصص خودمان می گیریم، انتخاب درست و دقیق لباس ها را برای شما آسان کنیم و بیشتر از دراپ استادارد یعنی دراپ 6  استفاده میشود اما لازم به ذکر است برای افرادی که از دراپ 4 یا از دراپ 8 استفاده میشود میتواندد به لاین شخصی دوزی ال سی من مراجعه فرمایند و شما می توانید، برای بهره مندی از این مشاوره های تخصصی به فروشگاه ال سی من  مراجعه فرمایید.