فروشگاه اینترنتی ال سی من

چطور برای استایل متفاوت پیراهن مناسب انتخاب کنیم

در پوشاک آقایان / انتخاب درست سایز پیراهن

برای هر کدام از ما خوش‌پوش بودن، یکی از دغدغه‌هاییست که امروزه با آن کلنجار می‌رویم. می‌خواهیم یک خوش‌پوش کلاسیک باشیم، یا غیررسمی؟ جواب این سوال هرچه که باشد، در آخر به این جواب می‌رسیم که می‌خواهیم خوش‌پوش باشیم. اما خوش‌پوش بودن را با خرید لباس‌های گران‌قیمت مقایسه نکنید. مهم‌ترین نکته در خوب لباس پوشیدن و خوش‌پوش بودن، نحوه‌ی ست کردن لباس‌هاست.

چگونه باید لباس‌ها را ست کنیم؟ این مهمترین سوالی‌ست که ذهن را درگیر می‌کند و برای انتخاب درست، ما را به فکر فرو می‌برد.

ما همواره سعی می‌کنیم تا بهترین انتخاب‌ها را پیش روی شما بگذاریم. انتخاب‌هایی که با پیشینه‌ای طولانی و همراهی متخصصان ما صورت گرفته است.

چطور برای استایل متفاوت پیراهن مناسب انتخاب کنیم

سایز

در هنگام خرید پیراهن‌های مردانه، مهمترین نکته ، انتخاب درست سایز پیراهن است. پیراهنی که دقیق سایز شما باشد؛ می‌تواند شما را خوش‌پوش‌تر و دقیق‌تر نشان دهد.

 

یقه پیراهن :

اندازه یقه پیراهن شما باید به گونه ای باشد که گردن شما را به آرامی و بدون هیچ فشاری لمس کند.

 

 

کمر :

پیراهنی که مناسب شما باشد باید دکمه هایش به راحتی بسته شود و نوار دکمه‌ها صاف روی خط وسط سینه قرار بگیرند.

آستین :

در مورد آستین پیراهن اگر سرآستین روی استخوان بزرگ مچ قرار گرفته باشد یعنی قد آستین پیراهن برای شما مناسب است و اگر بالای استخوان مچ باشد یعنی کوتاه است. در صورتی که آستین پیراهن شما روی دست قرار بگیرد آستین پیراهن برای شما بلند است.

قد :

استاندارد قد پیراهن را اینگونه می‌توان مشخص کرد که پیراهن شما باید روی کمربند قرار بگیرد و کمربند شما معلوم نباشد.

 

انتخاب درست سایز، پیراهن را در تن شما بهتر و قشنگ‌تر جلوه می‌دهد. "راهنمای خرید پیراهن" را می‌توانید به صورت کامل در اینجا بخوانید.

 

رنگ ها

یکی از  موارد مهمی که حتما باید برای انتخاب پیراهن در نظر داشته باشید انتخاب رنگ مناسب است.

رنگ لباس‌هایی که بر تن می‌کنید، نوع روحیات، سلیقه و شخصیت شما را تا حد زیادی نشان می‌دهد، و شما می‌توانید با انتخاب رنگ درست برای خودتان، در هر جمعی متفاوت ظاهر شوید.

چطور برای استایل متفاوت پیراهن مناسب انتخاب کنیم

آشنایی با رنگ ها مهمترین نکته برای انتخاب رنگ درست برای پیراهن شماست. شما می‌توانید از متخصصان ما در فروشگاه بخواهید تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای رنگ‌ها را به شما بدهند.