فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید و انتخاب یک کت و شلوار مردانه

در پوشاک آقایان / کت و شلوار مردانه

راهنمای خرید و انتخاب یک کت و شلوار مردانه

کت و شلوار یکی از ضروری‌ترین لباس هایی است که هر مردی باید داشته باشد. فرقی ندارد که برای استفاده روزانه نیاز به آن داشته باشید یا قصد خرید مدل های کت و شلوار رسمی مردانه داشته باشید، تهیه یک کت و شلوار مناسب برای هر شرایطی بسیار مهم است.  در این مطلب مایلیم  برخی از اصول کلیدی خرید یک کت و شلوار واقعا خوب و مناسب را با شما اشتراک بگذاریم، تا بتوانیم به شما در خرید کت و شلوار مردانه ال سی من کمک کنیم.

هدف از خرید کت و شلوار چیست؟

در هنگام انتخاب هر نوع لباسی اینکه برای چه هدفی قصد دارید لباس تهیه کنید اهمیت زیادی دارد. خرید کت شلوار برای یک آقای شیک پوش به شما یادآوری می‌کند، که حضور در مراسم رسمی نیاز به یک لباس با دوخت و طراحی مناسب دارد. همانطور که اگر قصد شرکت در مراسم غیر رسمی را دارید می‌توانید لباس مناسب برای آن بپوشید. سبک لباس پوشیدن را تا حدودی قوانین جامعه تعیین می‌کند. پس اگر چه می‌توانیم از سلیقه شخصی خود در انتخاب لباس استفاده کنیم، اما باز هم نمی‌توانیم از اصول و عرف جامعه خود غافل شویم.  بنابراین بهتر است برای جلسات و مکان هایی که در آن‌ها شرکت می‌کنیم، لباس مناسب بپوشیم. برای انتخاب کت و شلوار نیز باید همین قانون را در نظر گرفت.

 

 

 

 

راهنمای خرید و انتخاب یک کت و شلوار مردانه

لباس های ال سی من در رنگ‌های متنوع ارائه می‌شود

 

 

انتخاب رنگ کت و شلوار

به جای اینکه همیشه از رنگ مشکی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که رنگ خاکستری بپوشید. کت و شلوارهای مشکی باید بسیار زیبا و خوش دوخت باشند، تا ظاهر شما با پوشیدن آنها عالی به نظر برسد. در غیر این صورت احتمال اینکه شبیه پیشخدمت به نظر برسید بسیار بالا است. امروزه مردان به ندرت لباس های کاملا مشکی می‌پوشند و رنگ های دیگر بیشتر رواج پیدا کردند. پس اگر دوست دارید شبیه جیمز باند به نظر برسید از کت و شلوار مردانه خاکستری استفاده کنید. یکی از مزیت ای رنگ خاکستری این است که با هر رنگی به خوبی هماهنگ می‌شود. البته کت و شلوار ال سی من از بهترین دوخت برخوردار است، که با پوشیدن آن بسیار خوشتیپ به نظر خواهید آمد.

ترکیب رنگی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما بیاد. مردان زیادی هستند که دوست دارند کت و شلوارهای رنگی‌تری بپوشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، سراغ رنگ‌های بروید که مناسب رنگ پوستتان باشد.

 

 

مدل کت و شلوار

قد لباس شما باید با قد شما متناسب باشد، تا خوش استایل به نظر برسید. به عنوان مثال مدل کت‌ های بلند، اصلا مناسب افراد با قد کوتاه نیست، و باعث می‌شود کوتاه تر دیده شوند.

کت و شلواری را انتخاب کنید که روی نشان دادن ویژگی های خوب اندام شما تمرکز کند و نواقص آن را پنهان کند. اگر هیکل بزرگی دارید، دنبال کت ها باشید که به طور خاص برای تاکید روی ناحیه شانه طراحی شده. این مدل کت ها بدن را لاغرتر و متناسب‌ نشان می‌دهد. یک کت و شلوار با طراحی دقیق این کار را به خوبی برای شما انجام می‌دهد. به عنوان مثال کت های دارای یقه پهن برای افراد دارای اندام بزرگتر بسیار مناسب است.

فقط در صورتی مدل شلوار خود را تنگ انتخاب کنید که مطمئن باشید با پاهای شما همخوانی دارد. این مدل شلوارها فقط برای یک تیپ بدنی خاص مناسب است. پس قبل از خرید کت و شلوار مردانه ال سی من بهتر است با یک مشاور مد صحبت کنید یا به یک فروشگاه بروید تا بفهمید کدام مدل بیشتر به شما می‌آید.

راهنمای خرید و انتخاب یک کت و شلوار مردانه

با ال سی من بهترین دوخت و طراحی ها را تجربه کنید

 

بهترین ست کت و شلوار مردانه

 

بعد از خرید و انتخاب درست کت و شلوار، حالا نوبت به این رسیده که چه چیزی را می توانیم با کت و شلواری که خریده ایم ست کنیم. آیا دنبال کننده مد و فشن هستید؟ آیا طبق ترندهای روز دنیا لباس می پوشید؟ یا نه، طبق فرهنگ و مد ایرانی لباس می پوشید. شما از هر  کدام از این دسته ها باشید، ما برای‌تان بهترین و البته فراموش نشدنی ترین پیشنهاد ها را داریم. کافی ست که بدانید رنگ کت و شلوار تان کدام است، حالا پیراهن هایی را که از آن کم رنگ تر و پر رنگ تر هستند را کنار کت و شلوار خود بگذارید و با خیال راحت پیراهن را انتخاب کنید تا یک ست بی نظیر را داشته باشید

خرید کیف و کفش در کنار کت و شلوار شما می تواند ست شما را همه چی تمام کند. استفاده کردن از کیف های پاسپورتی و یا کیف پستچی برای روزهایی که جلسات مهم کاری دارید و کیف های بزرگ برای وقتی که به اراده می روید می تواند ست شما را کامل تر کند. البته فراموش نکنید که انتخاب کفش و کیف بسته به رنگی که کت و شلوار خود را انتخاب کرده اید می تواند، مهم و حائز اهمیت باشد.

 

اندازه مناسب یک کت و شلوار

قدم مهم بعدی برای خرید کت و شلوار ال سی من این است که در مورد اندام و اندازه بدن خود اطلاعات کافی داشته باشید. افراد با توجه به اندام و استایل خود سایزهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال فردی که سایزش 40 است، نمی‌تواند لباس سایز 38 یا 42 بپوشد. سایز کوچکتر تنگ و سایز بزرگتر برای این فرد گشاد است، و اصلا ظاهری شیک و زیبایی به شما نشان نمی‌دهد. به همین دلیل برای انتخاب درست آگاهی از اندازه بدن بسیار مهم است. امروزه اکثر افراد جوان دوست دارند سایز کوچکتر بپوشند، و لباس های تنگ و جذب انتخاب می‌کنند. حالا اگر فردی مقداری چاقی شکمی داشته باشد، این کت و شلوار جذب او را بد قیافه نشان می‌دهد. در نظر گرفتن سایز استاندارد استایلی شیک و زیبا به شما می‌دهد.

راهنمای خرید و انتخاب یک کت و شلوار مردانه

ال سی من بهترین پیشنهادها را برای شما دارد

نتیجه گیری

 

ما در ال سی من، همواره تلاش کرده ایم که بهترین ها را برای شما آماده کنیم و با پیشنهادهای تخصصی که از طراحان و مشاورین متخصص خودمان می گیریم، انتخاب درست و دقیق لباس ها را برای شما آسان کنیم. شما می توانید، برای بهره مندی از این مشاوره های تخصصی به فروشگاه های ال سی من مراجعه کنید