فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید کت تک مردانه و نکات مهم در ست کردن آن

در پوشاک آقایان / کت و شلوار مردانه

راهنمای خرید کت تک مردانه و نکات مهم درست کردن آن

راهنمای خرید کت تک مردانه و نکات مهم در ست کردن آن

استفاده از کت تک مردانه برای ایجاد یک استایل شیک در موقعیت های مختلف فوق العاده است. ولی در صورتی که اطلاعات کافی در مورد نحوه ست کردن درست آن در موقعیت های گوناگون را بدانید. چون کت تک در طرح و مدل های مختلف طراحی می شود که هر کدام شرایط و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. در ادامه به بررسی نحوه ست کردن کت تک و مواردی که باید در خرید محصول به آن توجه کنید می پردازیم.

مواردی که در هنگام خرید کت تک باید مورد توجه قرار گیرند

در خرید کت تک مردانه همانند سایر قسمت های پوششی، در نظر گرفتن بعضی از موارد و نکات الزامی است. انتخاب درست کت در هنگام خرید باعث کاربرد راحت آن در شرایط و موقعیت مناسب می شود. در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد می پردازیم.

در نظر گرفتن استایل کت تک

انتخاب استایل یا سبک کت تک مردانه اولین مورد و نکته مهمی است که در هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد. یعنی در ابتدای کار باید مشخص کنید که از کت انتخابی خود در کجا و چه موقعیتی استفاده خواهید کرد. کت های تک مردانه در انواع و مدل های مختلف رسمی، اسپرت و نیمه رسمی طراحی می شوند. با انتخاب هر کدام از این استایل ها متناسب با شرایط خود می توانید سایر قسمت های پوششی خود را نیز به درستی انتخاب کنید.

توجه به اندازه و سایز کت

انتخاب اندازه یا سایز درست در هنگام خرید کت تک مردانه باعث زیباتر دیده شدن کت در هنگام پوشیدن می شود. کت باید اندازه و فیت بدنتان باشد و حالت تنگ یا گشاد نباشد که در هر دو صورت از زیبایی استایل شما می کاهد.
برای اینکه بدانید  کت تک دارای اندازه مناسب است یا خیر بهتر است قسمت سرشانه کت را نگاه کنید. در صورت فیت بودن، این قسمت حالت کشیده نخواهد داشت. دکمه های کت را نیز ببندید و آن را امتحان کنید که حالت کشیده و ضربدری نداشته باشد.

گشاد بودن کت تک مردانه هم باعث ایجاد یک استایل شلخته و نامنظم در افراد خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که کت تک را متناسب با سایز بدنتان انتخاب کنید. حتما قبل از قطعی کردن خرید، آن را در مغازه یا فروشگاه بپوشید.

راهنمای خرید کت تک مردانه و نکات مهم در ست کردن آن

انتخاب رنگ کت تک مردانه

انتخاب درست رنگ در هنگام خرید کت تک مردانه یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای یک خرید درست و اصولی است. بسیاری از آقایان در خرید کت تک سراغ رنگ های تیره و خنثی می روند تا بتوانند آن را با دامنه وسیعی از رنگ های دیگر ست کنند. طیف رنگ های تیره بسیار زیاد است و متناسب با استایل و موقعیت خود می توانید رنگ مناسب را تهیه کنید. خرید یک کت مناسب در رنگ هایی مثل آبی روشن و ملایم یا طیف رنگی زرشکی نیز با ترکیب رنگی درست می تواند ظاهری جذاب و به روز را ایجاد کند.

توجه به اکسسوارها در هنگام خرید کت تک

استفاده از استایل های مختلف در انواع کت تک مردانه باعث به کار بردن اکسسوارهای مختلف در محصول نیز می شود. دکمه های کت و استفاده از طرح های دوخت در قسمت های مختلف کت از جمله اکسسوارهای مهم در کت های تک هستند. در هنگام خرید و برای ست کردن آن با سایر قسمت های پوششی باید به این اکسسوارها توجه کنید. هماهنگی رنگ و مدل آنها با سبک پوششی و رنگ های به کار رفته در کل استایل اهمیت دارند.

در نظر گرفتن هر کدام از موارد بالا به عنوان مهمترین نکات در راهنمای خرید کت تک مردانه به شمار می آیند. اگرچه متناسب با شرایط و موقعیت هر کسی می توان نکات و موارد بیشتری را نیز عنوان کرد. ولی در حالت کلی اگر به این نکات توجه داشته باشید، قطعا خرید کت به درستی انجام خواهد شد.

نحوه ست کردن کت تک مردانه در استایل های مختلف

بعد از خرید کت تک مردانه، نحوه ست کردن آن است که زیبایی محصول را نشان می دهد. ست اصولی در ایجاد ظاهری جذاب و به روز تاثیر بسیار بالایی دارد. در ادامه چند پیشنهاد برای نحوه ست کردن کت تک مردانه عنوان کرده ایم که می تواند برای شما نیز جالب باشد.

ست کردن کت تک مردانه با پیراهن و کراوات

استفاده از کت تک مردانه در موقعیت های رسمی به همراه پیراهن مردانه مناسب و کراوات پیشنهاد می شود. کت های تک دارای استایل های مختلف هستند. از نمونه های رسمی و غیر رسمی به همراه پیراهن و کراوات می‌توان یک استایل رسمی شیک و جذاب ایجاد کرد.

کت تک با شلوار جین

کسانی که استایل های اسپرت و نیمه رسمی را ترجیح می دهند به راحتی می توانند کت تک مردانه خود را با شلوارهای جین بپوشند. شلوارهای جین راسته در طیف رنگی های تیره و روشن به همراه کت های تک باعث ایجاد یک استایل شیک و به روز می شود.

ست کردن کت تک با پیراهن های چهارخانه

پیراهن های چهارخانه مردانه نیز یکی دیگر از لباس های جذاب و کاربردی آقایان هستند که می توان به همراه انواع کت تک مردانه استفاده کرد. این پیراهن ها در طرح های متنوع دارای استایل غیر رسمی و اسپرت هستند. به راحتی می توان استایل مناسب آن را با کت متناسب با آن ست کرد.

ست کردن کت تک با تیشرت و بلوز

کت تک مردانه را علاوه بر پیراهن های مختلف مردانه، به راحتی می توان با تیشرت و بلوز نیز پوشید. این تنوع ست کردن به ویژه در قسمت بالاتنه باعث کاربرد بالای آن در بین افراد مختلف شده است. همراهی کت تک با تیشرت و بلوز در استایل های روزمره و اسپرت، ظاهری شیک و مناسب را ایجاد می کند.

با طراحی انواع کت تک مردانه در استایل ها و مدل های مختلف، کاربرد آن از طرف آقایان نیز بیشتر از گذشته شده است. البته این را هم باید عنوان کرد که با ایجاد طرح های متنوع، انتخاب درست آن نیز مهمتر و اصولی تر از گذشته شده است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم در ابتدا نسبت به خرید درست آن اقدام کنید و سپس آن را به درستی ست کنید. رعایت این موارد باعث ایجاد یک استایل شیک و به روز خواهد شد.