فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنما‌ی خرید کت تک و کژوال مردانه

در پوشاک آقایان / کت و شلوار مردانه

خیلی وقت است در استایل های اسمارت کژوال آیتم کت تک به یک مد جهانی تبدیل شده است و مسئله تنها مد بودن آن نیست. این لباس آن‌قدر ویژگی‌ها و آپشن‌ها‌ی خوبی دارد که هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر آن از خود مقاومت نشان دهد. زمانی که با پوشیدن این کت و هماهنگ‌کردن سایر اجزای پوشش با آن، می‌توان این‌قدر تغییر استایل داد و خوش‌تیپ‌تر شد، چرا‌که نه. این لباس بهترین انتخاب برای شما است و پوشیدن آن قطعا استایلی را برای شما فراهم می‌کند که با آن جوان‌تر به نظر می‌آیید.

راهنما‌ی خرید کت تک و کژوال مردانه

با این‌همه مزایا، اهمیت نحوه‌ی خرید این کت دوچندان می‌شود. پس همچنان با ما همراه باشید تا قدم‌ به‌ قدم نکات لازم برای خرید درست کت کژوال را به شما نشان دهیم.

 

تعیین هدف از خرید

شاید این عنوان برای شما کمی عجیب به نظر بیاید؛ اما یک دلیل قانع‌کننده برای این حرف وجود دارد. کت‌ها‌ی تک، تیپ کژوالی دارند؛ با‌اینحال می‌توان تعدادی از آن‌ها را به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول، کت‌ها‌یی که مناسب مهمانی‌ها‌ی رسمی هستند و دسته دوم برای استفاده‌ی روزمره شما. پس لطفا هدف خود را از خرید مشخص کنید.

اما چه تفاوتی بین کت‌ها‌ی این دو گروه وجود دارد؟

اگر تصمیم گرفته‌اید که کتی را خریداری کنید که مخصوص مراسم‌ها‌ی مهمانی است، پس باید خرید خود را از بین کت‌ها‌ی کژوالی انجام دهید که دو طرف آن‌ها دکمه‌دار است. در‌ضمن کت تک مخصوص مهمانی شما، بهتر است اپل‌‌ها‌ی کوچکی داشته باشد؛ چرا‌که هرچقدر اپل کت شما حجم و اندازه‌ی کوچک‌تری داشته باشد، کت تک شما جلوه ی رسمی تری خواهد داشت.

برای کت‌ها‌ی روزمره خود نیز حتما از کت‌ها‌یی استفاده کنید که اپل نداشته باشند و اگر دو دکمه باشند هم بهتر است.

راهنما‌ی خرید کت تک و کژوال مردانه

جنس کت تک مردانه

انتخاب جنس یکی از اولین اقدامات لازم برای خریدکردن است، بخصوص خرید کت تکی که قرار است روز‌ها‌ی زیادی را با آن بگذرانید. یکی از فاکتور‌ها‌یی که در انتخاب جنس، علاوه بر کیفیت می‌توان در نظر گرفت، فصل و آب‌وهوا است. برای تابستان که روز‌ها‌ی شدیدا گرمی در انتظار شما است هیچ‌چیز مثل کتان جوابگو نیست. پارچه‌ی کتانی که برای دوخت این کت استفاده می‌شود، ویژگی‌ها‌یی از جمله سبکی، نازکی و مهم‌تر از همه خنکی دارد. بنابراین با پوشیدن کت کتان، نه‌تنها گرمای کم‌تری را احساس می‌کنید بلکه بدن شما خنک می‌شود و تبعا کم‌تر عرق می‌کنید.

در فصل زمستان هیچ‌چیز نمی‌تواند جای کت‌ها‌ی پشمی را بگیرد. کت‌ها‌ی پشمی با وجود سرمای محیط، گرمای خود را همچنان حفظ می‌کنند. بنابراین، این کت می‌تواند از شما به‌خوبی در برابر سرما محافظت کند.

کت تک را همراه چه لباس‌ها‌یی می‌توان پوشید؟

کت تک از جمله لباس‌ها‌یی است که با خرید آن انواع و اقسام استایل‌ها را به خود هدیه می‌کنید. قابلیت‌ها‌ی این لباس آن‌قدر زیاد است که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن را دست‌کم گرفت. تنوع لباس‌ها‌یی که می‌توانید همراه این کت بپوشید آن‌قدر فراوان است که با خرید آن می‌توانید کاملا خود را از خرید چندین لباس دیگر و صرف هزینه‌ها‌ی گزاف بی‌نیاز کنید. هم‌اکنون از جمله لباس‌ها‌یی که می‌توانید همراه با کت اسپرت بپوشید را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • پیراهن مردانه و کراوات
  • پیراهن چهار‌خانه
  • بلوز یقه هفت

راهنما‌ی خرید کت تک و کژوال مردانه

سایز‌بندی کت تک مردانه

کت‌ها‌ی تک دارای سایزبندی‌ها‌ی مختلفی هستند و آنچه که اهمیت دارد سایز خود شما است. سعی کنید قبل از خرید، کت مورد‌نظر خود را پرو کنید تا اندازه‌ی واقعی آن خودش را بر تن شما نشان دهد. در این صورت به‌راحتی متوجه تناسب یا عدم تناسب آن با اندام و هیکل خود خواهید شد. برای پرو کردن کت لازم است با دکمه‌ها‌ی بسته نیز آن را امتحان کنید. اگر بعد از بستن دکمه‌ها، کت یک حالت ضربدری به خود گرفت و حرکت شما را محدود کرد، از خرید آن به‌شدت اجتناب کنید؛ چرا‌که این کت تنگ است. اگر سر‌شانه‌ها‌ی کت از سر‌شانه‌ها‌ی طبیعی خود شما بزرگ‌تر بود و یا اگر قد آستین یا خود کت خیلی بلند بود، این کت برای شما بزرگ و گشاد است و خریدن آن تنها پول شما را به هدر می‌دهد.

راهنما‌ی خرید کت تک و کژوال مردانه

قد کت

عمدتا ایده‌آل‌ترین قدی که می‌توان برای کت در نظر گرفت، زمانی است که لبه‌ی آستین با لبه‌ی پایین کت، هم‌اندازه قرار می‌گیرد. کت‌ها‌یی که قد خود آن‌ها، اندازه‌ی کمی بلند‌تری نسبت به آستینشان دارند نیز مشکلی ندارند و مناسب هستند. کت‌ها‌یی که برای افراد قد‌بلند طراحی و دوخته می‌شوند، تبعا باید بلند‌تر از سایر کت‌ها باشند تا اندازه‌ی این عزیزان شوند.

رنگ کت

کت‌ها‌ی مردانه با رنگ‌ها‌یی مثل مشکی، سرمه‌ای، طوسی و ... ازآنجاکه با خیلی از رنگ‌ها هماهنگی خوبی دارند، معمولا در صدر جدول فروش قرار می‌گیرند؛ بااین‌حال تنوع رنگ کت تک و یا اسپرت آن‌قدر گسترده است که دست شما را کاملا برای انتخاب باز می‌گذارد. همین تنوع باعث می‌شود شما امتیاز پوشیدن کت‌ها‌یی با رنگ‌ها‌ی متنوع را به دست آورید و فرصت امتحان کردن خیلی از استایل‌ها را داشته باشید.

راهنما‌ی خرید کت تک

  • در بخش سایز‌بندی به این نکته اشاره کردیم که کت را متناسب و هم‌اندازه‌ی خود انتخاب کنید؛ بااین‌حال مجددا به شما گوشزد می‌کنیم که حتما این نکته را جدی بگیرید. کت خود را نه تنگ و نه گشاد بخرید. کت تنگ مدام شما را با محدودیت‌ها‌یی در حرکت روبرو می‌کند و این قطعا شما را کسل می‌کند و آزار می‌دهد. خرید کت گشاد هم مثل کت تک تنگ انتخاب عاقلانه و مناسبی نیست؛ چرا‌که از طرفی هم ظاهر خوبی ندارد و از طرف دیگر هم بلندی و گشادی بیش از حد آن آزار‌دهنده می‌شود و این نیز محدودیت دیگری است.
  • فراموش نکنید که حتما برای تعیین طرح و رنگ کت، باید هدف خود از خرید را در نظر بگیرید. همان‌طور که می‌دانید رنگ‌ها و طرح‌ها‌یی وجود دارند که برای استفاده‌ی روزمره کاملا مناسب و برجسته هستند؛ درحالی‌که برای مجالس و مراسم رسمی چندان قابلیت و کاربردی ندارند. در‌نتیجه این مسئله‌ی مهم که معمولا فراموش می‌شود را به‌خاطر داشته باشید.
  • اهمیت اجزای همراهی که به همراه کت تک می‌پوشید را نیز به یاد داشته باشید. اگر تنها تمرکز خود را بر روی انتخاب کت بگذارید، از لباس‌ها‌ی دیگر خود غافل خواهید شد که این غفلت به بر‌هم‌خوردن استایل شما منجر می‌شود. آراستگی لباس و ظاهر اهمیت زیادی در معاشرت، کار و ... دارد؛ پس از موضوعی به این مهمی سرسری عبور نکنید.

این هم از راهنمایی‌ها‌ی لازم جهت خرید کت تک یا کژوال، حالا همه چیز به خود شما بستگی دارد. لطفا بادقت از این نکات استفاده کنید تا بهترین خرید خود را تجربه کنید. تنها این‌گونه می‌توانید چیزی را بخرید که همیشه آرزوی داشتنش را داشتید. ما در فروشگاه اینترنتی ال سی من با ارائه انواع مدل‌ها آماده پاسخ‌گویی به نیاز شما هستیم.