فروشگاه اینترنتی ال سی من

با کت و شلوار دامادی چه کفشی بپوشیم ؟

در پوشاک آقایان / کفش مناسب کت و شلوار دامادی

 

ترکیب رنگ مناسب بین کفش و کت و شلوار شما باید کاملاً با بقیه لباس های شما هماهنگ شود. مدل و نوع کفش نیز نقش بسیار زیادی در رسمی تر دیده شدن دارد. بسته به اینکه مهمان باشید یا داماد، مدل های متفاوتی خواهد بود که کدامیک را انتخاب کنید.

کفش دامادی مشکی

کفش های مشکی به دلایلی محبوب ترین رنگ برای کفش دامادی هستند.عمدتاً آنها بسیار رایج هستند زیرا مشکی رسمی ترین رنگ و پرطرفدارترین رنگ است. اما دلیل عالی دیگری برای این که کفش مشکی همیشه محبوب است، وجود دارد. کفش های مشکی تقریباً با هر کت و شلواری مطابقت دارند!

و البته کفش های مشکی بسیار متنوع هستند. شما قطعاً کفش های مشکی خود را بارها و بارها می پوشید. بهترین انتخاب کفش مشکی برای شما پوشیدن کفش های آکسفوردهستند.

کفش‌های آکسفورد برای استایل کلاسیک و سنتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند اما کفش های دربی برای زمانی هستند که به استایل کمی متفاوت تر از کلاسیک احتیاج دارید.

از سوی دیگر، اگر کفش‌های خود را نسبتاً ساده نگه دارید، می‌توانید آن‌ها را با موقعیت‌های بیشتری ست کنید.

 

با کت و شلوار دامادی چه کفشی بپوشیم ؟

کفش های قهوه ای برای کت و شلوار دامادی

همه عروسی ها رسمی نیستند. بسیاری از زوج ها عروسی غیررسمی تری را ترجیح می دهند که می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اگر به دنبال یک فضای عروسی آرام هستید، کفش‌های قهوه‌ای برای تطبیق لباس ایده‌آل هستند.

کفش های قهوه ای آکسفورد احتمالا بهترین انتخاب برای ست کردن با کت و شلوار دامادی هستند، اما می توانید کفش های دربی هم فکر کنید. با این حال، اگر آکسفوردهای مشکی را با دربی‌های قهوه‌ای مقایسه کنید، متوجه تفاوت‌های زیادی در نحوه تأثیرگذاری هر کدام از آنها بر کت و شلوارتان خواهید شد.

 

 

با کت و شلوار دامادی چه کفشی بپوشیم ؟

به خاطر داشته باشید که رنگ قهوه ای اثر نرم کنندگی دارد و زیبایی شناسی شما را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. قهوه ای رنگی است که به طور گسترده در طبیعت یافت می شود، بنابراین به نظر می رسد بسیار زمینگیر است.

کفش های عروسی برای پوشیدن با رنگ های مختلف کت و شلوار

داشتن ترکیب رنگی مناسب یکی از راه‌های تناسب لباس شماست. این یک راه ظریف برای کنترل برداشتی است که از استایل خود ارائه می دهید. آیا رسمی و سنتی هستید یا آرام و معمولی؟ داشتن یک پالت رنگی در نوع استایل خود کمک بسیار ویژه ای به شما میکند که سبک خود را نمایش دهید.

مشکی، قهوه ای و شرابی از محبوب ترین رنگ های کفش عروس هستند.با این حال، یک کت و شلوار می تواند چندین اثر مختلف در هنگام تغییر رنگ کفش داشته باشد.

در اینجا نحوه استفاده حداکثری از هر رنگ کت و شلوار آمده است تا بتوانید از کد لباس پیروی کنید.

کت و شلوار مشکی

کفش عروسی مشکی انتخاب واضحی برای هماهنگی با کت و شلوار مشکی است.از آنجایی که مشکی یک رنگ کت و شلوار رسمی است، برای همراهی با آن به کفش های رسمی نیاز دارید. اما حتی اگر کفش‌های مشکی رسمی می‌پوشید، مجبور نیستید به سبک سنتی مانند آکسفورد پایبند باشید.

می توانید با تغییر سبک کفش خود با افکت هایی که می توانید ایجاد کنید بازی کنید.کفش های دربی از طرح های نزدیک آکسفورد هستند. این یک راه عالی برای اصلاح کت و شلوار عروسی شماست اگر در مورد اینکه کمی غیررسمی تر باشید مطمئن نیستید.

کفش های قهوه ای بسیار تیره در برخی ست ها مناسب هستند، اما توصیه می کنم برای روز عروسی خود از این ظاهر خودداری کنید. موفقیت با این سبک پیچیده است و اغلب بحث برانگیز است. بهتر است در این مورد به سنت پایبند باشید.

 

با کت و شلوار دامادی چه کفشی بپوشیم ؟

کت و شلوار سرمه ای

سرمه ای نزدیک ترین رنگی است که می توانید به رنگ مشکی داشته باشید. به همان اندازه پیچیده است اما بسیار متنوع تر است. ناوی با رنگ ها و سبک های مختلف به خوبی کار می کند.

اگر تصمیم به انتخاب کت و شلوار سرمه ای برای عروسی دارید، به این فکر کنید که چگونه می خواهید آن را با کفش مدل کنید. برای داشتن ظاهری رسمی تر، کفش شما باید مشکی باشد. به خصوص اگر کت و شلوار سرمه ای بپوشید بیشتر است.

با کفش عروس قهوه ای می توانید کت و شلوار سرمه ای خود را متعادل کنید. قهوه ای رایج ترین انتخاب کفش برای نیروی دریایی است زیرا آنها در کنار هم عالی به نظر می رسند. با این حال، می‌توانید با پوشیدن کت و شلوار سرمه‌ای با کفش‌های عروسی شرابی، زیبایی‌شناسی مدرنی را ایجاد کنید.

کت و شلوار زغالی

کت و شلوار زغالی از نظر رسمی در حد کت و شلوار سرمه ای است. این یک ایده فوق‌العاده زیبا است و به راحتی می‌توان آن را شیک کرد. کفش‌های مشکی انتخاب شماره یک این کت و شلوار هستند زیرا با رنگ‌های خنثی رسمی مطابقت دارند.
با این حال، اگر می خواهید رویکرد غیر سنتی تری به یک کت و شلوار بسیار سنتی داشته باشید، با کفش های بورگوندی بازی کنید. آنها واقعاً در برابر خاکستری تیره ظاهر می شوند.

کت و شلوار آبی

آبی یک رنگ کت و شلوار برای عروسی شاد است. نسبت به سایر کت و شلوارهای تیره، نیمه رسمی تر و کمتر پوشیده می شود، اما برای مکان های خاص، مانند فضای باز، عالی است.

کفش مشکی ترکیبی طبیعی با کت و شلوار آبی نیست. در کنار این رنگ آرام ممکن است خشن و خیلی رسمی به نظر برسند. با این حال، می توان این کار را انجام داد. شاید در نظر داشته باشید که این ظاهر را با یک کراوات مشکی یا آبی تیره به هم گره بزنید. با این حال، اگر مشکی کامل نیست، کفش‌های قهوه‌ای را به جای آن امتحان کنید. کفش‌های روشن‌تر، رنگ‌های غنی کت و شلوار عروسی آبی دوست‌داشتنی شما را تقویت می‌کنند.

کت و شلوار برنزه و خاکستری

کفش‌های مشکی ممکن است در کنار رنگ‌های کت و شلوار روشن‌تر مانند برنزه، بیش از حد ضخیم به نظر برسند. به همین ترتیب، از کفش های تیره رنگ پرهیز کنید. مشکی، قهوه ای تیره و شرابی همگی رنگ هایی هستند که با این رنگ های کت و شلوار روشن هماهنگی خوبی ندارند.

در عوض، کفش های قهوه ای روشن و متوسط بهترین گزینه هستند. قهوه ای متوسط به کت و شلوار برنزه یا خاکستری شما احساس سنتی و محترمانه می دهد.

کت و شلوار مارون

یک کت و شلوار قرمز تیره بسیار غیر سنتی است اما وقتی به درستی استایل شود بی عیب و نقص به نظر می رسد. علاوه بر این، کت و شلوار بورگوندی با کفش‌های مشکی صد در صد زیبا می‌شود. این رنگ کفش استاندارد به شما کمک می کند تا کت و شلوار غیر معمول شما را به استایل سنتی بازگردانید.

کت و شلوار خاکی و قهوه ای

کفش های قهوه ای با کت و شلوارهای عروسی قهوه ای و کت و شلوار خاکی هماهنگی طبیعی دارند، اما باید به راحتی تفاوت بین آنها را ببینید. به عبارت دیگر، کفش و شلوار شما باید متمایز باشد. کفش های خود را یک درجه تیره تر از شلوار خود داشته باشید.

با کفش های بورگوندی، به خصوص با کت و شلوار خاکی، رنگ و بویی به آن اضافه نمایید. رنگ پریدگی پارچه خاکی باعث درخشش کفش شما خواهد شد.

کت و شلوار بژ و سفید

بژ و سفید رنگ های کت و شلوار تابستانی هستند، بنابراین داشتن کفش عروسی خیلی تیره مناسب نیست. این به شما کمک می کند کفش شما را روشن نگه دارد تا مجموعه شما احساس تعادل نداشته باشد. ته تیره و سنگین این تصور را ایجاد می کند که شما سنگین شده اید.

تیره ترین سایه ای که می توانید با آن کنار بیایید، قهوه ای روشن است. هنوز هم شیک است و با سبک‌های سنتی‌تر سازگار است. از سوی دیگر، می‌توانید در مدل‌های کفش‌های آرام مانند کفش‌های لوفر، رنگ سفید بپوشید. اگر به یک عروسی ساحلی می روید، اینها بهترین انتخاب هستند.