فروشگاه اینترنتی ال سی من

مجنتا سرخابی (Viva Magenta) رنگ سال 2023

در اخبار ال سی من / رنگ مجنتا رنگ۲۰۲۳

Viva Magenta چیست؟

رنگ سال پنتون ، Viva (مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023) Viva Magenta ، با شور و نشاط. مجنتا رنگی است که ریشه در طبیعت دارد که از خانواده قرمز نشات می گیرد و بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت است. Viva Magenta شجاع و نترس و رنگی تپنده است که شور و نشاط آن جشنی شاد و خوش بینانه را ترویج می کند و روایتی جدید می نویسد.

رنگ سال امسال، قدرتمند و توانمند است. این یک قرمز متحرک جدید است که در شادی خالص، تشویق به آزمایش و ابراز وجود بدون محدودیت، یک سایه برق‌آور و بدون مرز است که به‌عنوان بیانیه‌ای برجسته ظاهر می‌شود. PANTONE 18-1750 Viva (مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023) Viva Magenta از هر کس و هرکسی با همان شور زندگی و روحیه سرکش استقبال می کند. این رنگی است جسورانه، پر از شوخ طبعی و همه چیز را شامل می شود.

در این عصر تکنولوژی، ما به دنبال این هستیم که از طبیعت و آنچه واقعی است الهام بگیریم. PANTONE 18-1750 Viva (مجنتا – سرخابی 2023) Viva Magenta از خانواده قرمز می‌آید و از رنگ قرمز کوشینال الهام گرفته شده است، یکی از با ارزش‌ترین رنگ‌های متعلق به خانواده رنگ‌های طبیعی و همچنین یکی از قوی‌ترین و درخشان‌ترین رنگ‌هایی که دنیا شناخته شده است.

مجنتا سرخابی (Viva Magenta) رنگ سال 2023

PANTONE 18-1750 Viva (مجنتا – سرخابی 2023) Viva Magenta  که ریشه در امر اولیه دارد، ما را دوباره به ماده اصلی متصل می کند. با فراخوانی نیروهای طبیعت، PANTONE 18-1750 Viva Magenta (مجنتا – سرخابی 2023) Viva Magenta  روح ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند قدرت درونی خود را بسازیم.

بسیاری از شما در این فکر هستید در مورد انتخاب ما برای سال 2023 و کنجکاوتر می شوید تا ببینید  آیا می توانید سرنخی پیدا کنید یا خیر. خوب می تواند وجود داشته باشد یا ممکن است وجود نداشته باشد.

ما در زمان بسیار غیر متعارفی زندگی می کنیم. در حقیقت تنها چیزی که در این مدت متعارف بوده است، غیر متعارف بودن آن است. در این چند سال اخیر ما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم، اما کاملاً مشخص شده است که تجربه ما با کووید نقش مهمی را ایفا کرده است و ما را از نظر روانی و جسمی تحت تأثیر قرار داده است و ما را مجبور به ایجاد تغییراتی می‌کند که سبک زندگی‌مان و نحوه تفکر ما در مورد حس خودمان را متحول می‌کند.

ما در عوض تجربه‌ای را که در این مدت داشته‌ایم پذیرفته‌ایم تا به آن به‌عنوان فرصتی برای نوشتن یک روایت جدید برای خود و ایجاد چشم‌اندازی جدید نگاه کنیم. بنابراین ویژن، این به چه معناست؟ چشم انداز خوب شامل توانایی تفکر یا برنامه ریزی آینده با تخیل و خرد است که اغلب تصویری ذهنی از آینده می تواند داشته باشد یا چگونه می تواند باشد. در نتیجه تجربه ما با کووید چگونه خواهد بود، ما این در را به روی یک روش کاملاً جدید از زندگی باز کرده ایم و فضایی را می بینیم که در آن به خود اجازه می دهیم آزادانه همه چیز و هر چیزی را کاوش کنیم و همانگونه که هستیم پذیرفته شویم.

مجنتا سرخابی (Viva Magenta) رنگ سال 2023

در مورد جوانمردی، ایده‌های غیر متعارف و خلاقیت هسته اصلی این دیدگاه جدید است که ما برای خودمان داریم روش‌های جدیدی را ابداع می‌کنیم و اقداماتی را انجام می‌دهیم که شامل شجاعت برای تغییر وضعیت موجود است، شجاعت قدم گذاشتن در مسیری جدید، شجاعت وفاداری به آرمان‌های خود و شجاعت مایل به انجام کارها با معنای عمیق‌تر. ایجاد ارزش‌های جدید، گام‌های جسورانه‌ای برای بازآفرینی زندگی‌مان برمی‌داریم و روایتی مثبت برای انجام کاری که دوست داریم و می‌خواهیم زندگی‌مان را بر اساس شرایط خودمان زندگی کنیم، انجام می‌دهیم.

احساس آزادی برای بیان اینکه چه کسی هستیم و جرأت می کنیم از ایده های شخصی خود برای اصیل بودن استفاده کنیم. ما شروع کردیم تا مسیر منحصر به فرد خود را ایجاد کنیم. تلاش به جلو رفتن و تشویق ذهن به گسترش ایده ها و انعطاف پذیر ماندن برای انطباق با عدم قطعیت آینده و ما می دانیم که زندگی در این چند سال گذشته بسیار نامطمئن بوده است.

به رنگی نیاز داریم که تغییر دیدگاه ما را و نیاز ما به احساس قدرت را برجسته می کند و قدرت و مثبت بودن را القا می کند تا بتوانیم شجاعانه و بدون ترس مسیر جدیدی را با اطمینان در آغوش بگیریم.

همه اینها فاکتورهایی هستند که ما در انتخاب رنگ سال 2023 پنتون در نظر گرفتیم، رنگی که بیانگر روحیه و نگرش مصرف کنندگان باشد، رنگی که منعکس کننده آنچه هستیم. دوباره تجربه  رنگ ما شاهد عبور از تمام زمینه های طراحی، رنگی هستیم که در سرتاسر جهان طنین انداز می شود، رنگی که منعکس کننده آنچه مردم به دنبال احساس خود هستند، می باشد. آنها به آن رنگ نیاز دارند که می توانند امیدوار باشند که به تمام نیازها پاسخ دهند.

مجنتا سرخابی (Viva Magenta) رنگ سال 2023

معرفی رنگ سال 2023 پنتون، بنابراین ما در اینجا Pantone 18 1750 (مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023) Viva Magenta هستیم. رنگی که با آنها ارتعاش می‌کند و ریشه برداشت از طبیعت را که از خانواده‌ی قرمز سرچشمه می‌گیرد، که نشانه‌ای از قدرت جدید را نشان می‌دهد، قرمز که به روایتی جدید می‌رسد، قرمز رنگی شجاع و بی‌باک که تپش دارد و شور و نشاط آن خوش‌بینی و امید را ترویج می‌کند.

  (مجنتا – سرخابی 2023) Viva Magenta ،قرمز محرکی است که آزمایش و بیان خود را بدون هیچ محدودیتی تشویق می‌کند، این رنگ قرمز متمایل به زرشکی است که تعادلی بین گرم و سرد ارائه می دهد. همچنین یک رنگ ترکیبی است که به راحتی تداعی کننده فیزیکی و مجازی دنیای چند بعدی ما است.

این جسارتی است اگر حتی سرخابی از هر کس و هرکسی با همان روح سرکش تهاجمی استقبال کند، گاه قاطع است، اما نه تهاجمی، یک قرمز کارمینی که شجاعانه بر آن مسلط نیست، اما در عوض آنچه را که ما دوست داریم مشت در دستکش مخملی بنامیم رویکردی متمایل به پویایی داشته باشد، می پذیرد. یک رنگ قرمز متحول کننده ، که قادر است به طراحی برای ایجاد آینده مثبت تر.

 

همانطور که جهان های مجازی به بخش برجسته تری از زندگی روزمره ما تبدیل می شوند. ما به دنبال الهام گرفتن از طبیعت هستیم. و آنچه که (مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023 ) Viva Magenta a از خانواده قرمز است و از رنگ قرمز کوشین الهام گرفته شده است. یکی از گرانبهاترین قالب های متعلق به خانواده Natural di و همچنین یکی از قوی ترین و درخشان ترین قالب هایی است که جهان تاکنون شناخته است.

خشن تر از Viva Magenta(مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023) Viva Magenta ابتدایی ما را دوباره به آن ماده اصلی متصل می کند.

مجنتا سرخابی (Viva Magenta) رنگ سال 2023

  استفاده از نیروهای طبیعت به تقویت روحیه و به ما در ایجاد قدرت درونی کمک می کند. هر سال وقتی به رنگی می‌رسیم، نام رنگ بسیار مهم است، زیرا باید بتواند فوراً تصویری را در ذهن کسی از آنچه آن رنگ در مورد آن است تداعی کند و پیامی که به دنبال آن ارسال میکنن به همان اندازه مهم است،. ما انتخاب می کنیم که رنگ سال پنتون خود را نشان دهیم زیرا این رنگ نیز باید روح سایه را تجسم بخشد.

نا متعارف بودن برای ما بسیار کلیدی است در انتقال پیام نام رنگ سال 2023. ما سلول‌هایی هستیم که هنگام ارائه تصویر خود در یک آزمایش طراحی، رویکردی غیرمتعارف را در پیش گرفتیم که نمی‌دانستیم چگونه به نتیجه می‌رسد این رابطه و تنش‌های موجود را مورد بررسی قرار می‌دهد. بین فناوری جدید و خلاقیت انسان ما با این تیم در اواسط سفر با ابزار مولد هوش مصنوعی کار می کنیم تا جلوه بصری حتی سرخابی را با ترکیب پیام ها و ایده های تجسم یافته توسط این رنگ بسازیم و دنیای سرخابی غوطه وری ایجاد کنیم که ارتباط بین طبیعت و فناوری را بررسی می کند. می‌توانید بیانیه‌ای جسورانه و شجاعانه را ببینید که عناصر بی‌باک و در عین حال طبیعی طراحی حتی سرخابی را با کمک هوش مصنوعی تقویت می‌کند، اکوسیستم جدید زنده و پر جنب‌وجوشی است که ما آن را سرخابی می‌نامیم. این سرخابی اکنون برای همه شما در دسترس است تا در اینجا با شرکای قدیمی ما در خانه فناوری ما تجربه کنید.

بنابراین در پایان در حالی که انتخاب ما از (مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023) Viva Magenta به عنوان رنگ پنتون سال ما ممکن است شما را شگفت زده کرده باشد یا نکند، مطمئناً امیدواریم که هدف ما این است که همیشه شما را شگفت زده کند. ما احساس می کنیم این تن قرمز متحرک زرشکی منعکس کننده این لحظه فرهنگی منحصر به فرد است.

ما در زمانه ای غیر متعارف زندگی می کنیم، زمانی که همه باید شجاعانه و جسورانه یک چشم انداز جدید خلق کنیم و روایت جدیدی برای خودمان بنویسیم. تغییر دیدگاه ما رنگی است که منعکس کننده نوآوری و دگرگونی جهانی است که رخ می دهد، رنگی که امکانات گسترده ای را که در برابر ما قرار دارد را برجسته می کند، رنگی که Verve for Life آن پیامی را ارسال می کند که مثبت و پر جنب و جوش است، رنگی که نیاز ما به احساس قدرت را نشان می دهد، رنگی که به ما فشار وارد می کند تا بتوانیم شجاعانه و بدون ترس مسیر جدیدی را با اعتماد به نفس در آغوش بگیریم.

و همانطور که امشب همه شما به دیدن این رنگ سرخابی نشسته اید و به Pantone (مجنتا – سرخابی رنگ سال 2023) Viva Magenta فکر می کنید. ما امیدواریم که این شور و نشاط باعث شود شما احساس خوش بینی و شادی بیشتری داشته باشید که تجربه رنگ منحصر به فرد و شخصی شما حتی سرخابی باعث می شود احساس انرژی و قدرت در شما ایجاد کند و مهمتر از همه این که این تنالیته قرمز متحرک زرشکی شما را به آزمایش و ابراز احساسات بدون هیچ محدودیتی تشویق کند.