فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید جدیدترین پیراهن مردانه

در پوشاک آقایان / کت و شلوار مردانه

راهنمای خرید جدیدترین پیراهن مردانه و نکات مربوط به آن

راهنمای خرید جدیدترین پیراهن مردانه

یکی از پرکاربردترین لباس های مردانه در قسمت بالا تنه، انواع طرح های پیراهن مردانه است. با ورود به دنیای پیراهن های مردانه می توان تنوع بالایی از این محصول را مشاهده کرد. از انتخاب رنگ گرفته تا طرح، مدل، جنس پارچه و بسیاری از موارد دیگر قابلیت انتخاب در هنگام خرید را دارند. در ادامه به معرفی انواع پیراهن های مردانه و بررسی نکات مهم در خرید این محصول می پردازیم.

معرفی انواع مدل های پیراهن مردانه در استایل های مختلف

خرید پیراهن مردانه مجلسی، رسمی، اسپرت در طرح و مدل های متنوع انجام می شود. هر کدام از دسته بندی های رسمی، اسپرت یا مجلسی تعیین کننده استایل پوششی شخص است. بعضی از افراد متناسب با شرایط خود از انواع استایل های پوششی استفاده می کنند. ولی بعضی دیگر فقط مطابق با یک استایل نوع پوشش خود را انتخاب می کنند. در هنگام خرید پیراهن های مردانه نیز متناسب با سلیقه های مختلف می توان محصولات متنوعی را تهیه کرد. پیراهن های مردانه به صورت کلی در دسته بندی های زیر قرار می گیرند:

  • انواع پیراهن مردانه طرح دار( چهارخانه، راه راه و...)
  • انواع پیراهن های ساده مردانه
  • پیراهن های اسلیم فیت مردانه
  • انواع پیراهن های مردانه آستین بلند و کوتاه
  • پیراهن های مردانه جین
  • پیراهن های اسپرت و جیب دار مردانه

هر کدام از انواع پیراهن مردانه در تفاوت های ظاهری و اصلی با یکدیگر متفاوت می شوند و در دسته بندی های جداگانه قرار می گیرند. تفاوت های ظاهری مثل رنگ، طرح، اکسسوارهای به کار رفته در پیراهن و...هستند. تفاوت های اصلی نیز مثل نوع و جنس پارچه، فصلی بودن محصول و نوع قرار گیری آن در بدن هستند. تمام این موارد متناسب با شرایط و موقعیت های مختلف و متناسب با نیاز افراد طراحی و عرضه می شوند. در هنگام خرید پیراهن، برای انتخاب درست هر کدام از این طرح ها موارد زیادی وجود دارد که باید به آن توجه کرد. در ادامه به بررسی مهمترین نکات در خرید این محصول اشاره می کنیم.

انتخاب طرح و مدل مناسب

راهنمای خرید جدیدترین پیراهن مردانه

اولین نکته در هنگام خرید پیراهن مردانه مناسب، انتخاب طرح و مدل آن متناسب با شرایط استفاده است. طراحی های متنوع در انواع مدل های پیراهن مردانه تعیین کننده استایل آنها است. اگر استایل اسپرت دارید بهتر است سراغ نمونه های طرح دار مثل پیراهن های چهارخانه بروید. در استایل های رسمی و اداری نیز نمونه های ساده و تک رنگ بیشتر کاربرد دارند. بنابراین بهتر است انتخاب طرح و مدل را متناسب با شرایط و استایل کلی پوشش خود تهیه کنید.

انتخاب سایز مناسب پیراهن

انتخاب سایز مناسب پیراهن مردانه تاثیر بسیار زیادی در شیک دیده شدن ظاهر کلی آقایان دارد. بعد از انتخاب یک پیراهن مناسب از لحاظ طرح و استایل بهتر است آن را پرو کنید. هنگام پوشیدن پیراهن به قسمت سرشانه ها، قد آستین و اندازه پیراهن برای بررسی سایز مناسب آن توجه داشته باشید.

در شرایطی مثل خرید آنلاین پیراهن مردانه بسیاری از افراد در تعیین سایز مناسب خود دچار مشکل می شوند. در چنین شرایطی پیشنهاد ما این است که مراکزی را برای خرید انتخاب کنید که امکان تعویض سایز داشته باشند. در صورت تنگ یا گشاد بودن پیراهن، استایل کلی از زیبایی لازم برخوردار نخواهد بود.

توجه به پارچه پیراهن مردانه

امروزه در جنس پارچه های به کار رفته در انواع پیراهن مردانه تنوع بالایی وجود دارد. استفاده از جنس کتان، نخ پنبه و پارچه های جین از جمله نمونه های کاربردی و پرطرفدار بین آقایان هستند. جنس های مختلف پارچه علاوه بر اینکه در راحتی و دوام پیراهن تاثیر دارند، تعیین کننده استایل کلی پیراهن نیز هستند. به عنوان مثال در پیراهن های رسمی و اداری، جنس پارچه نخی که کلفتی آن بیش از حد نباشد مورد استفاده قرار می گیرد. چون جنس پارچه کلفت مثل نمونه های جین یک استایل اسپرت را به پیراهن می دهند و نمی توان با شلوارهای پارچه ای کلاسیک استفاده کرد.

انتخاب رنگ مناسب انواع پیراهن مردانه

تنوع رنگ بندی در انواع مدل های پیراهن مردانه نیز یکی از مهمترین نکات در خرید آن است. انتخاب رنگ همیشه یکی از موارد سلیقه ای است که به کل استایل شخصی و موقعیت فردی نیز برمی گردد. به عنوان مثال برای ایجاد یک استایل رسمی و اداری همیشه نمونه های تک رنگ تیره یا رنگ های خنثی بیشتر کاربرد دارند. ولی برای استایل های اسپرت و روزمره می توان از انواع رنگ های شاد و تیره با توجه به سلیقه خود استفاده کرد.

 

در نظر گرفتن اکسسوارها در خرید پیراهن مردانه

توجه به جزئیات در هنگام خرید یک پیراهن مردانه مناسب بسیار مهم است و می توانند حال و هوای آن را به کلی تغییر دهند. مهمترین اکسسوار یک پیراهن، دکمه هایی هستند که در آن استفاده شده اند. نوع و حالت یقه و سپس مدل و تعداد جیب های طراحی شده در آن نیز از جمله موارد بعدی در تعیین سبک و استایل پیراهن می باشند. تمام این موارد باید متناسب با استایل پیراهن و کاربرد آن باشند تا ظاهر کلی فرد دچار ناهماهنگی نشود.

قیمت عرضه انواع پیراهن های مردانه

در خرید و قیمت پیراهن مردانه موارد بسیار زیادی هستند که روی تصمیم یک شخص برای تهیه محصول تاثیر گذارند. قیمت پیراهن تحت تاثیر بسیاری از شرایط و گزینه ها تغییر می کند. از جمله این موارد می توان به طرح، رنگ، جنس به کار رفته در پیراهن، سبک و استایل آن، شرکت و برند تولید کننده، فصلی بودن محصول و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. بهتر است راحتی و شیک بودن یک پیراهن را همیشه در اولویت خرید خود قرار دهید. اگرچه همیشه خرید یک پیراهن گران قیمت دلیل بر برتری آن نیست ولی نمونه های ارزان قیمت هم در بسیاری از شرایط دارای استانداردهای لازم نیستند.

خرید پیراهن مردانه به عنوان یکی از اجزای اصلی در استایل های مردانه، نیازمند دقت و بررسی بالایی است. بهتر است قبل از خرید تمام موارد مهم را در نظر بگیرید و متناسب با آنها اقدام به انتخاب یک نمونه مناسب کنید. تنوع پیراهن های مردانه در بازار بسیار زیاد است ولی نکته مهم انتخاب درست پیراهن از بین این طرح و مدل های متنوع می باشد.