فروشگاه اینترنتی ال سی من

پر طرفدارترین مدل کت و شلوار مردانه

در کت و شلوار مردانه / پر طرفدارترین کت و شلوار ها

همه‌ی آقایان بعد از گذراندن سنین نوجوانی دلشان می‌خواهد که بسیار شیک و کاریزماتیک به نظر برسند. مخصوصاً در مناسبت‌های رسمی و نیمه‌رسمی! به همین دلیل رفته‌رفته به پوشاک رسمی مردانه یعنی کت‌وشلوار و پیراهن علاقه‌مند می‌شوند و داشتن کمدی پر از کت‌وشلوارهای متنوع، تبدیل به یکی از آرزوهایشان می‌شود. اما در اینجا این سؤال مطرح می‌شود که اگر مردی بخواهد چند مدل کت‌وشلوار بخر، باید به سراغ کدام مدل‌ها برود و روی چه مدل‌هایی سرمایه‌گذاری کند.

در این مقاله به بررسی پرطرفدارترین مدل‌های کت‌وشلوار در بین آقایان خواهیم پرداخت و شما را با محبوب‌ترین مدل‌ها در تمام سال‌های اخیر آشنا خواهیم کرد.

 

قبل از آن‌که به سراغ پرطرفدارترین مدل‌های کت‌وشلوار برویم، لازم است کمی در مورد ترندها صحبت کنیم. اگر شما جز کسانی هستید که دلتان می‌خواهد با مد روز پیش بروید توصیه می‌کنیم (5 قانون طلایی برای ست کردن کت و شلوار مردانه ) را مرور کنید.

محبوب ترین مدل های کت و شلوار در بین آقایان

این مدل کت‌وشلوارها اگرچه در سال‌های مختلف در بین ترندهای سال هم دیده‌شده‌اند، اما به خاطر کاربردی بودن و راحتی در بین آقایان محبوب شده و هیچ‌وقت از مد نیفتاده‌اند.

کت و شلوار دو دکمه مشکی یا سورمه ای

چه قاضی یک دادگاه باشید و چه مهمانی در یک مراسم رسمی، این مدل کت‌وشلوار به کمکتان می‌آید و شما را بسیار باوقار و شیک نشان می‌دهد. کت‌وشلوارهای دو دکمه در سال‌های اخیر موردتوجه آقایان قرارگرفته‌اند. در این مدل کت‌وشلوارها معمولاً دکمه‌ی بالایی بسته می‌شود و اندام آقایان بسیار کشیده‌تر و خوش استایل‌تر جلوه داده می‌شود.

پر طرفدارترین مدل کت و شلوار مردانه

اگر یک کت‌وشلوار دو دکمه مشکی یا سرمه‌ای در کمد خود داشته باشید به‌راحتی می‌توانید آن را با انواع پیراهن و کفش رسمی مردانه ست کنید و هر بار این احساس را در مخاطبان خود به وجود آورید که ستی نو خریداری کرده‌اید. ضمنا این گزینه برای پاییز و زمستان بسیار مناسب است چون رنگ‌های تیره در این فصل‌ها کاربرد بیشتری دارند.

 

کت و شلوار دو دکمه خاکستری

اگر اهل پوشیدن کت‌وشلوار در تمام فصل‌های سال هستید،کت‌وشلوار خاکستری بهترین گزینه برای تابستان است. این رنگ کت‌وشلوار در هر مناسبت و هر موقعیتی کاربرد دارد و اگر با گزینه‌های مناسب ست شود استایل شما را خاص و زیبا نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید یک کت‌وشلوار داشته باشید و مدام از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما یک کت‌وشلوار خاکستری ساده و بدون طرح است. به‌این‌ترتیب هیچ‌کس از اطرافیانتان متوجه نمی‌شود که یک لباس تکراری بر تن کرده‌اید و هر بار می‌توانید آن را با انتخاب پیراهنی متناسب با کت‌وشلوارتان متفاوت جلوه دهید.

پر طرفدارترین مدل کت و شلوار مردانه

کت دبل برست مشکی

کت‌های دبل برست مشکی در کشور آمریکا طرفداران زیادی دارند و مردان معمولاً در مناسبت‌های رسمی از آن استفاده می‌کنند. این مدل کت‌ها کاملاً متفاوت از کت‌وشلوارهایی هستند که افراد برای اداره با محل کار می‌پوشند و به همین دلیل برای شرکت در انواع میهمانی‌های رسمی، مجالس عروسی و غیره مناسب هستند.

توصیه ما به شما این است که یکدست کت‌وشلوار دبل برست  مشکی،سرمه‌ای یا خاکستری تیره در کمد لباس خود داشته باشید و تا مدت‌های برای شرکت در مناسبت‌های رسمی خودتان را بیمه کنید.

کت و شلوار رسمی مردانه

این مدل کت‌وشلوارها در بین کسانی محبوب است که در مناسبت‌ها و مهمانی‌های خیلی رسمی شرکت می‌کنند و دلشان می‌خواهد تمام نگاه‌ها را به خود جلب کنند. این کت‌وشلوارها معمولاً یقه‌های ساتن براق دارند و برششان متفاوت است. پاپیون مشکی یکی از بهترین اکسسوری‌هایی است که در کنار این کت‌وشلوارها استفاده می‌شود. در ایران معمولاً افراد برای مراسم عروسی خودشان و یا کسانی که به آن‌ها نزدیک هستند، از این مدل کت‌وشلوار استفاده می‌کنند. کت‌وشلوارهای رسمی آقایان را کشیده‌تر و بسیار موزون‌تر نشان می‌دهند و هر مردی برای یک‌بار هم که شده باید چنین کت‌وشلواری را بر تن کند.

کت و شلوارهای لینن تابستانی

شاید خیلی‌ها کت‌وشلوار را پوشاکی کلفت و زمستانی بدانند، اما با انتخاب پارچه‌ی مناسب می‌توانید کت‌وشلوار را در فصل تابستان هم با خیال راحت بر تن کنید و استایل رسمی و نیمه‌رسمی‌تان را همیشه حفظ کنید. کت‌وشلوارهای لینن بسیار خنک و کاربردی هستند و در فصول گرم مورداستفاده قرار می‌گیرند.

برای فصل تابستان بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. برای مثال رنگ آبی روشن، خاکستری و رنگ‌های خنثی بهترین گزینه برای یک استایل رسمی تابستانی هستند و در عین خنک بودن و راحت بودن، شما را شیک و خوش استایل نشان می‌دهند.

کت و شلوارهای چهارخانه

از دیگر مدل‌های کت‌وشلوار که بسیار محبوب است و توسط آقایان در سنین مختلف خریداری می‌شود، کت‌وشلوار چهارخانه خاکستری با پترن‌های مختلف است. این کت‌وشلوارهای در جنس‌های مختلف تولید می‌شوند اما نمونه‌های پشمی و کلفت‌تر آن‌ها بسیار محبوب‌تر است. با داشتن یک کت‌وشلوار خاکستری چهارخانه‌ی ریز یا درشت، در بعضی مراسم می‌توانید متفاوت ظاهر شوید و یک استایل متنوع را تجربه کنید. البته یکی از بدی‌های کت‌وشلوارهای طرح دار تکراری شدن آن‌ها بعد از چند بار پوشیدن است. اما اگر کمی خلاق باشید می‌توانید از پیراهن‌های مردانه مختلف در کنار اکسسوری‌های متنوع استفاده کنید و هر بار متفاوت به نظر برسید.

 

 

 

 

پر طرفدارترین مدل کت و شلوار مردانه

کت تک های اسپرت

از دیگر گزینه‌های پرطرفدار در بین آقایان تک کت‌های اسپرت است که به‌راحتی با انواع شلوارهای مردانه ست می‌شوند و در مناسبت‌های نیمه‌رسمی و حتی رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این کت‌ها به خاطر برش اسپرت و راحتی که دارند انعطاف‌پذیرتر هستند و افراد با توجه به سلیقه و اولویت خود می‌توانند آن‌ها را با لباس‌ها و کفش‌های مختلف ست کنند. این کت‌ها از شلوار جین گرفته تا با شلوار پارچه‌ای رسمی ترکیب می‌شوند و هر بار شما را برای شرکت در مراسم متفاوتی آماده می‌کنند.

پر طرفدارترین مدل کت و شلوار مردانه

در خرید کت و شلوار مردانه به این نکات توجه کنید

حالا که با پرطرفدارترین مدل‌های کت‌وشلوار مردانه آشنا شدید، بهتر است با نکاتی که برای خرید کت‌وشلوار باید به آن‌ها توجه کنید، آشنا شوید.

کیفیت

مورد اول کیفیت است. کت‌وشلوار پوشاکی است که ممکن است سال‌ها مورداستفاده قرار بگیرد. بنابراین توجه به کیفیت موقع خرید بسیار مهم است تا کت‌وشلوار موردنظر موقع شستشو آسیب نبیند و تا سال‌ها زیبایی خود را حفظ کند.

راحتی

موقع خرید کت‌وشلوار به‌راحتی هم توجه کنید. اگرچه کت‌وشلوار پوشاک رسمی است و در مناسبت‌های رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرد، اما اگر راحت نباشد، پوشیدن آن برای شما خوشایند نخواهد بود. پس موقع خرید کت‌وشلوار هم به زیبایی و هم به‌راحتی آن توجه کنید.

متریال

برای خرید کت‌وشلوار به فصلی که می‌خواهید کت‌وشلوارتان را بپوشید توجه کنید. جنس پارچه در انتخاب کت‌وشلوار بسیار مهم است و هر فصلی پارچه‌ی خاصی می‌طلبد.

موقعیت

کت‌وشلوارهای مدل‌های متنوعی دارند و هر کت‌وشلواری برای شرکت در مراسم خاصی مناسب است. بنابراین قبل از خرید کت‌وشلوار به مناسبت که قرار است در آن شرکت کنید توجه کنید. برای مراسم رسمی به سراغ کت‌وشلوارهای فرمال بروید و برای مراسمی که کمی غیررسمی‌تر هستند می‌توانید از تک کت‌های اسپرت یا کت‌های دو دکمه‌ی ساده‌تر  استفاده کنید.

انتخاب سایز مناسب

همیشه به خاطر داشته باشید مرغوب‌ترین و گران‌ترین کت‌وشلوارها را هم که در سایز مناسب خریداری نکنید، در تنتان زیبا نخواهد بود و حتی شما را بسیار ناموزون و نامتناسب جلوه خواهد داد. در انتخاب سایز کت‌وشلوار دقت کنید و هیچ‌وقت کت‌وشلوار بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز واقعی‌تان را نپوشید.

پر طرفدارترین مدل کت و شلوار مردانه

بعد از آشنا شدن با محبوب‌ترین مدل‌های کت‌وشلوار در بین آقایان در سراسر دنیا و همچنین در نظر گرفتن معیارهای خرید یک کت‌وشلوار می‌توانید به سایت ال‌سی‌من قسمت کت‌وشلوار و یا شعبات این فروشگاه در سراسر تهران  مراجعه کرده و بعد از بهره‌مندی از نظرات حرفه‌ای متخصصان این فروشگاه، کت‌وشلوار موردنظر خود را بخرید. کت‌وشلوارهای ال‌سی‌من با الهام از آخرید ترندهای روز دنیا و با رعایت استانداردهای جهانی تولید شده‌اند و به خاطر داشتن متریال مرغوب و باکیفیت، دوام و ماندگاری بالایی دارند. پس اگر می‌خواهید خریدی خاص و بادوام داشته باشید، ال‌سی‌من بهترین گزینه برای شما است که به استایل خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید همیشه خوش‌پوش و خوش استایل باشید.