فروشگاه اینترنتی ال سی من

راهنمای خرید جدیدترین مدلهای شلوار مردانه

در پوشاک آقایان / کت و شلوار مردانه

راهنمای خرید جدیدترین مدل های شلوار مردانه

 

راهنمای خرید جدیدترین مدلهای شلوار مردانه

یکی از مهمترین اجزای استایل آقایان، انتخاب درست شلوار مردانه است. روز به روز در دنیای مد با طرح و مدل های متنوعی از شلوار روبرو می شویم. شاید بسیاری از افراد این طور تصور می کنند که تاثیر شلوار در استایل مردانه به اندازه نمونه های زنانه نیست. در صورتی که کاملا اشتباه است. انتخاب درست شلوار مردانه روی کل استایل تاثیر گذار بوده و جذابیت آن بیشتر از یک استایل زنانه است. در ادامه به انواع شلوار مردانه و مواردی که باید در خرید این دسته بندی پوششی مورد توجه قرار دهیم، اشاره خواهیم کرد.

انواع شلوار مردانه کدامند؟

تنوع بالا در انواع شلوار مردانه امروزه کار را برای کاربرد هر کدام از مدل ها متناسب با شرایط و سلیقه آقایان راحت کرده است. اگرچه این تنوع در هنگام خرید باعث سردرگمی افراد در انتخاب طرح و مدل می شود. ولی برای تمام شرایط و موقعیت ها می توان یک مدل، طرح و رنگ مناسب را خریداری کرد. شلوارهای مردانه به صورت کلی در استایل های رسمی، اسپرت و نیمه رسمی قرار دارند. در ادامه به بررسی هر کدام از مدل ها و استایل آنها اشاره خواهیم کرد.

شلوار مردانه جین

یکی از کاربردی ترین مدل های شلوار مردانه، نمونه های جین است. این شلوار در بین ایرانیان تحت عنوان شلوار لی نیز شناخته می شود. لی در واقع یکی از تولید کننده های پوشاک جین در دنیاست. این شلوار دارای جنس پارچه نسبتا ضخیم است که امروزه در طرح های مختلف دوخته می شود. شلوارهای جین مردانه در تمام طول سال و بیشتر در موقعیت های اسپرت و راحتی به کار می روند. از شلوارهای جین تیره برای استفاده در موقعیت های نیمه رسمی نیز استفاده می شود.

انواع شلوار مردانه جین در دسته بندی های مختلف طراحی می شوند. هر کدام از طرح و مدل های شلوار از نوع جین دارای سبک و کاربرد مخصوص به خود است. بهترین مدل های این شلوار برای استفاده در موقعیت های نیمه رسمی، نمونه های راسته با رنگ تیره هستند. نمونه های زاپ دار و فاق بلند هم دارای استایل های اسپرت و مخصوص جوان های خاص پسند هستند. در حالت کلی طرح های شلوار جین مردانه شامل موارد زیر هستند:

  • شلوار جین راسته
  • شلوار جین لوله تفنگی یا چسبان
  • شلوار جین مخروطی
  • شلوار جین زاپ دار

 

شلوار کتان مردانه

شلوار مردانه کتان در دسته بندی نمونه های نیمه رسمی و کلاسیک قرار دارد. یکی از بهترین ویژگی های این شلوار، تنوع بالای آن از لحاظ رنگ بندی است. انواع مدل های شلوار کتان مردانه را می توان در موقعیت های مختلفی مثل مهمانی ها و یا موقعیت های روزمره استفاده کرد. ست کردن این مدل از شلوار مردانه با طرح های مختلف بالاتنه مثل تیشرت، پیراهن، کت تک، پلیور، بلوز و..امکان پذیر است.

شلوار مردانه اسلش

یکی از منحصر به فرد ترین نمونه های شلوار مردانه در استایل اسپرت، مدل های اسلش هستند. این شلوارها را می توان در موقعیت هایی مثل مسافرت و تفریح در بیرون از خانه استفاده کرد. بسیاری از افراد این مدل از شلوارها را با نمونه های راحتی یکسان می بینند در صورتی که اشتباه است. شلوارهای راحتی فقط در محیط خانه استفاده می شوند. ولی نمونه های اسلش به دلیل ظاهر و مدل خاصی که دارند در بیرون و در یک استایل اسپرت خاص نیز کاربرد دارند. این گروه از شلوارهای مردانه دارای ویژگی های خاصی هستند که مهمترین آنها عبارتند از:

  • طراحی کش در قسمت کمر برای تنظیم اندازه دور کمر
  • داشتن هماهنگی بالا در ست کردن با لباس های ورزشی
  • داشتن تنوع بالا در رنگبندی
  • ایجاد یک ظاهر جذاب و خاص در استایل
  • ایجاد یک حس راحت در پاها

شلوار پارچه ای مردانه

انواع طرح های شلوار مردانه پارچه ای در دسته بندی شلوارهای کلاسیک و رسمی قرار دارند. این شلوارها یک انتخاب عالی برای آقایانی هستند که از استایل های رسمی پیروی می کنند و شیک بودن ظاهر برایشان اهمیت بالایی دارد. شلوارهای مردانه پارچه ای با در نظر گرفتن معیارهایی مثل نوع پارچه، نوع دوخت، اندازه فاق و ...دسته بندی می شوند. کاربرد نوع پارچه در این شلوارها از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد به دلیل حساسیت بالا در این موضوع، پارچه مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس اقدام به دوخت شلوار پارچه ای خود می کنند.

معیارهایی که در خرید انواع شلوار مردانه اهمیت دارند

به چند دسته بندی مهم از انواع شلوارهای مردانه اشاره کردیم که بیشترین کاربرد و استفاده را در بین آقایان دارند. در هنگام خرید هر کدام از طرح های شلوار مردانه جدید، بعضی از معیارها هستند که باعث انتخاب بهتر محصول می شوند. در ادامه به مهمترین آنها اشاره کرده ایم.

جنس و کیفیت پارچه در شلوار مردانه

یکی از مواردی که در تصمیم گیری افراد هنگام خرید شلوار مردانه تاثیر بالایی دارد، جنس و کیفیت پارچه ی به کار رفته در آن است. به عنوان مثال از شلوار کتان مردانه می توان به دلیل راحتی و سبک بودن آن در فصل های بهار و تابستان استفاده کرد. نمونه های جین با پارچه های کلفت و نازک متناسب با آب و هوای فصل خریداری می شوند. ولی شلوارهای پشمی پارچه ای فقط در نیمه دوم سال و در آب و هوای سرد به کار می روند.

 

راهنمای خرید جدیدترین مدلهای شلوار مردانه

اندازه شلوار مردانه

توجه به اندازه و سایز مناسب در هنگام خرید شلوار مردانه نیز اهمیت بالایی دارد و به صورت مستقیم روی راحتی فرد تاثیرگذار است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید، شلوار را پرو کنید و نسبت به اندازه شلوار در قسمت های کمر، فاق و قد مطمئن شوید.

قیمت خرید شلوار

در هنگام خرید انواع مدل های شلوار مردانه، یکی از گزینه های متنوع دیگر، قیمت عرضه محصول است. شلوارهای باکیفیت و مرغوب معمولا قیمت بالاتری دارند ولی در مقابل می توان از آنها برای مدت زمان طولانی استفاده کرد. مهمترین اصل در هنگام خرید شلوار را راحتی و زیبایی ظاهری محصول قرار دهید. پیشنهاد ما این است که کیفیت و شیک بودن استایلتان را فدای قیمت ارزان محصول نکنید.

در هنگام خرید شلوار مردانه موارد و نکات بسیاری وجود دارند که می توان به آنها اشاره کرد. در اینجا ما به سه مورد اصلی آن اشاره ای داشتیم تا افراد بتوانند یک دید مناسب در هنگام خرید داشته باشند.